  • Data: 2010-04-25 07:07:40
    Temat: Re: Brak odczytu HHD
    Od: "Jacek Kuklinski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Lukasik <m...@t...pl> :

    > A sprawdzałeś z nową taśmą?
    > Taśma prawidłowo wpięta (kolory, kolejność napędów)?
    > Obejrzałeś gniazdo czy ma wszystkie szpilki i czy są proste (zarówno w
    > MoBo jak i HDD)?
    > Sprawdzałeś napędy w innej MoBo?

    > W BIOSie za bardzo nie ma co ustawiać. ;D
    > Wszystko zostaw na AUTO.

    Wszystko było poprawnie wpięte. Okazało się, że jest uszkodzona płyta,
    popuchniete kondensatory itd. Po wpięciu do innego kompa, dysk jest widoczny
    80 GB - podzielony na dwie partycje. Tu jest sęk jak odzyskac dane, bo nie
    można dostac sie do plików. gdyz obie partycje są w RAW. Jak to przywrócić
    do NTFS?.
    Chce to wykonac za pomoca TesDisk, ale nie wiem jak to zrobić, prosze o
    łopatologicze przedstawienie.

    Pozdrawiam
    Jacek K.