eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetBrak możliwości instalacji niededykowanych kart wifi w laptopach HP › Re: Brak możliwości instalacji niededykowanych kart wifi w laptopach HP
    From: Oncek <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Brak możliwości instalacji niededykowanych kart wifi w laptopach HP
    Date: Thu, 3 Jun 2010 10:23:25 -0700 (PDT)

    > A skad ty wiesz co testuje bios ?
    > W pamieci eeprom karty WiFi nie ma czegos takjiego jak PID i id a jest
    > za to serial i MAC ktore identyfikuja urzadzenie.

    Wiem bo widziałem rozkodowany fragment który zmieniał autor
    zmodyfikowanego biosu. Bios porównywał dokładnie takie dane dla karty:
    Intel PRO/Wireless 2100 3B Mini PCI Adapter
    Opis karty w biosie: PCI\VEN_8086&DEV_1043&SUBSYS_25278086
    Dwa bajty z VEN (vendor), dwa bajty DEV (device id) i szczegółowe
    rozszerzenie, ale tego ostatniego nie jestem pewien. Nie wczytywałem
    się tak dokładnie.
    Więc raczej na pewno eeprom karty zawiera te dane.