  • Data: 2010-08-22 00:41:45
    Temat: Re: Brak dojazdów do pracy - jak dbać o auto
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Ale co mam trafić?

    No znajdziesz to co zużywa prąd, bo niekoniecznie to radio

    > Radia nie wymontuję przecież z tej okazji.

    Ale nawet gdyby to miało oznaczać że nie będziesz musiał co rok kupować
    nowego akumulatora, a samochód będziesz mógł nawet po miesiącu odpalić
    bez żadnych problemów?

    > Jak mówicie że taki efekt jest w miarę normalny, to chyba nie mam co
    > grzebać.

    U mnie Toyota bierze chyba 20mA (radio+alarm) więc takie 30Ah
    wyładowywałyby się 2 miesiące.
    A Fiat w ogóle mi prądu nie zużywa (tyle że nie mam tam żadnych
    odbiorników poza silnikiem i światłami)

    Więc w to tak do końca normalne nie jest żeby akumulator szybko się
    rozładowywał. Tyle że czytałem już o radiach które ciągnęły jakiś spory
    prąd nie wiadomo po co.