-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 21 Aug 2010 23:26:43 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Brak dojazdów do pracy - jak dbać o auto
References: <4...@n...onet.pl>
<4c6f981a$0$20996$65785112@news.neostrada.pl> <i4o5b5$3sf$1@news.onet.pl>
<4c6fb467$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i4pens$cj$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i4pens$cj$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <4c704493$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.111.100
X-Trace: 1282426003 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20992 83.23.111.100:48045
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305505
[ ukryj nagłówki ]Cavallino pisze:
>>> Zużycie prądu w wyłączonym aucie jest tak duże, że aku nie daje rady?
>>
>> Jak masz aku powiedzmy 50Ah,
>
> 30 Ah bodajże.
To mały jakiś - w CC seryjnie był chyba 45Ah.
W Punto powinien być co najmniej taki sam.
>> W sumie dość sporo - u mnie kiedyś pomierzyłem to wyszło że alarm na
>> pilota z czujnikami ruchu i radio z pamięcią pobierały 25mA, ale to
>> już pewnie może być różnie.
>
> Alarmu niet, to Punciak golas, tylko radio i immo.
> Mam go badać, czy tak może być w tej sytuacji.
Mam u siebie w aucie elektronikę z Punto I 1.2 i pobór prądu chwilę po
wyłączeniu zapłonu spada do zera (nie mam radia i alarmu)
Nie miałem nigdy problemów z uruchamianiem auta, a bywa że stoi
nieruszane nawet przez miesiąc, czasami zimą.
Więc pozostawałoby jedynie radio, a niektóre modele potrafią sporo prądu
brać na podtrzymanie pamięci.
W sumie szuka się prosto - podłączasz amperomierz i wyciągasz
bezpieczniki aż trafisz.
Jako drugie wyjście to po prostu zdejmowanie klemy z akumulatora - jak
auto uruchamiane od święta to nie będzie to bardzo uciążliwe
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.10 00:29 Cavallino
- 22.08.10 00:31 Cavallino
- 22.08.10 00:41 Tomasz Pyra
- 22.08.10 00:45 Cavallino
- 16.09.10 00:29 Cavallino
- 21.09.10 11:13 Cavallino
- 21.09.10 11:15 Cavallino
- 23.09.10 22:03 Sergiusz Rozanski
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-30 Immatrykulacja...