  • 11. Data: 2009-05-05 22:19:55
    Temat: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Jansun wrote:
    > Moze zamiast Bractwa Suzuki zaproponuje forum Polish Bandit Crew - jak sama
    > nazwa wskazuje jest to zrzeszenie milosnikow Banditow.

    Dodam, że jak sama nazwa wskazuje jest to zrzeszenie polskie ;)

    BP, NMSP

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 12. Data: 2009-05-06 05:22:09
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 5 Maj, 17:27, "Darek F." <f...@w...pl> wrote:
    > Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki

    Kiedyś widziałem jakieś takie bractwo. Sierpień, upał, Bornholm.
    Wyspa ma ze 100 km w obwodzie. Wszędzie pełno kolorowych rowerzystów,
    dzieciarni i plażowiczów, a tu nagle środkiem Allinge toczy się
    piętnastu facetów na rozpalonych od słońca, dudniących smokach. Zakuci
    od stóp do głów w czarne skóry, buciory, ćwieki, hełmy Wehrmachtu.
    Miny marsowe i nie dziwota - też bym miał marsową w takim upale
    zakutany w skórę. Ludzie się pokładali ze śmiechu jak ta wycieczka
    zorganizowana przejechała.

    Tak mi się przypomniało.

    --
    Nikanor

  • 13. Data: 2009-05-06 06:39:58
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    > Mam pralkę siemensa w łazience i nawet się nie orientowałem czy jest może
    > jakieś bractwo siemensa.

    Ja mam lodowke, zakladamy ? ;)))

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 14. Data: 2009-05-06 06:40:52
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    > Jak koscielnemu szepniesz na ucho: "Ja z bractwa", to od razu odsuwa
    > tacę... ;-(

    Nie chadzam to nie wiem, ale skoro tak twierdzisz... ;)))

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 15. Data: 2009-05-06 06:43:15
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    > Dziwne to dla mnie jest jak ktos chce wstapic do
    > stowarzyszenia/bractwa/klubu/czegos-w-tym-stylu, ktorego obyczaje wydaja
    > mu
    > sie dziwne.

    No nie do konca, akurat "z drugiej manki" jestem modelarzem i jest kilka
    miejsc w necie gdzie nie dostaniesz sie bez rekomendacji, byl czas
    przywyknac ;)))
    Ale z tego co sie zorientowalem, to BS nie cieszy sie dobra opinia, wiec
    chyba odpuszcze...

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 16. Data: 2009-05-06 06:45:04
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

> [...]
    > sama nazwa wskazuje jest to zrzeszenie milosnikow Banditow.
    > Sam czasem udzielam się na tym forum i bardzo sobie chwale atmosfere oraz

    Dzieki za namiar, juz polukalem.

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 17. Data: 2009-05-06 06:45:42
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    > Tak mi się przypomniało.

    OK, OK, przekonales mnie ;)))

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 18. Data: 2009-05-06 06:59:25
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Darek F." <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto mnie
    > rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)

    Cześc
    Nie rozumiem. Chcesz sie zapisać do Bractwa Suzuki i porównujesz je z KKK.
    Czyli chcesz sie zapisac do KKK?

    Opowiem Wam troche o Bractwie Suzuki (BS).
    Jeśli ludzie nie znając BS wyśmiewają sie z niego i szydzą to wygląda to
    trochę komicznie.
    Przykro mi z tego powodu że przez niewiedzę ludzie mnie obrażają.
    Człowiek jak czegoś nie rozumie to sie tego boi albo próbuje zbagatelizować,
    ośmieszyć itd.
    Ale ja nie o tych ludziach którzy z założenia "palą na stosie" tylko o BS.

    Trochę źle pojmujecie istotę BS. Na preclach istotą jest grupa, forum a
    raczej internet, czyli wymiana informacji.
    W BS istotą jest człowiek. Najpierw trzeba poznać cłowieka, zapoznać się z
    nim, porozmawiać. Może to jakiś świr? :)
    Może jemu nie bedzie pasować nasza atmosfera? Potem dopiero, jeśli
    oczywiście dalej chce, zaproponować mu członkowstwo. Osoba polecająca jest
    za "nowego" odpowiedzialna. Dlaczego?
    BS to grupa życzliwych dla siebie ludzi. Przyjeżdzamy spotykać się ze swoimi
    żonami, dziećmi i nie chcemy aby jakiś "nowy", ktróego nikt nie zna narobił
    gnoju. Może na przykładzie. Wynajeliśmy ośrodek na cztery dni w górach.
    Piękny, o dość wysokim standardzie. Pokoje z lazienkami, telewizorami,
    nowymi meblami itd. Do ośrodka przyjedzie 194 osoby, zespół muzyczny, będzie
    piwo, alkohol itd. Ludzie przyjada z żonami i dziećmi bo nie boja się
    ekscesów. Nie baliśmy się podpisac umowy na najem ośrodka, bo znamy ludzi
    którzy przyjadą. To tylko jest jeden z przykładów i na razie nie wspominam o
    mniejszych imprezach np. u kogoś w domu czy "mapie pomocy BS".

    Dlatego nie da sie zapisać so BS jak do każdego innego forum.
    Nam zależy na jakości a nie na ilości.
    Jesli dalej chcesz zapisać sie do BS to jest na to tylko jedna rada.
    Zobacz na forum co sie dzieje w twoim województwie. Zadzwoń do kogoś i umów
    sie na spotkanie. Bedziesz milo zaskoczony jakościa przyjecia.
    Jeśli to za dużo?

    Jacek

  • 19. Data: 2009-05-06 08:55:47
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Darek F. wrote:
    > Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto
    > mnie rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)

    Sorry, tak luźno chciałem rzucić, że ile razy czytam Bractwo Suzuki to
    najpierw widzę Buractwo Suzuki, po czym wiem, że tak być nie może,
    czytam jeszcze raz i dopiero mi się udaje. Nazwa jest IMHO źle dobrana
    ;)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 20. Data: 2009-05-06 11:21:17
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > czy istnieje Polish Intruder Crew ?
    > (w sumie to nie wiem czy pytam sie na serio, czy wrecz przeciwnie)

    www.suzukicruiserclub.com/
    tylko też wyalienowani:)))

    grzech
    vl800