  • Data: 2017-02-05 10:31:36
    Temat: Re: Bosch tez placi w USA (dieselgate)
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-05 o 09:28, mk4 pisze:
    > A teraz się załączyło zwykle cwaniactwo ;) żeby kasę wyciągnąć.

    I znowu ofiara staje się przestępcą :-)

    Gdzie to się tacy ludzie rodzą? :-)

    Firma rozmyślnie z premedytacją, na wielką skalę oszukała klienta,
    urzędników, państwo, naród... i musi ponieść za to surowe konsekwencje
    odpowiednie do wielkości tej firmy i szkody jaką popełniła.

    Wiem że lobbing korporacyjny dzieła wszędzie ;-) ale nie możemy ulegać
    "cfaniakom" i złodziejom

    > Swoją drogą to nie wiem czemu kasa trafia do tych co kupili. Tak nie
    > powinno być. Skoro chodzi tylko o "trucie" to całość kary powinna być
    > równo rozłożona na wszystkich obywateli i gdzieś tam odliczona w
    > postaci niższego podatku. Wszak to nie kupujący poniósł straty (ten
    > wręcz przeciwnie - cieszył się lepszymi osiągami i niższą awaryjnością
    > auta) tylko społeczeństwo.

    Kupił coś innego niż mu obiecywano. Zaprzeczysz?
    Musi teraz zadość uczynić klientowi szkody również moralne ;-) Takie
    prawo taki świat :-)

    A na drugą nóżkę surowa kara z mocy prawa żeby na drugi raz nie
    próbowali takich kombinacji. Kara ma być odstraszająca.

    Kto myśli inaczej ten ... ;-)