  • Data: 2017-02-05 15:28:49
    Temat: Re: Bosch tez placi w USA (dieselgate)
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-05 13:55, p...@g...com wrote:
    > Zabawa dopiero się rozkręca ... kolejna akcja serwisowa na ponad 600 tys aut tez
    będzie parę dolarów kosztować a w kolejce stoją juz inwestorzy giełdowi bo ponoć
    szefowie VW wiedzieli wcześniej ze wtopa nadciaga i zataili ta informacje ...

    A ty masz z tego jakiś zysk, ze tak cie to podnieca?

    Bo w sumie ja preferuje europejska motoryzacje (rodzimej brak) nad
    amerykańską. To i mnie to aż tak nie rajcuje, ze cwaniaki zza oceanu
    doją kasę z naszych sąsiadów. W końcu ich fabryki są i u nas.

    --
    mk4