eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!Re: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!weretis.net!feeder8.news.w
    eretis.net!news.chmurka.net!.POSTED.31.0.84.55!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach
    skarbówki!
    Date: Tue, 15 Aug 2023 05:07:37 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ubepvq$40m$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <ub5ci8$mc5$1$chmurka8@news.chmurka.net> <ub5e6p$rsgm$1@news.icm.edu.pl>
    <ub61ga$32v$1$Dykus@news.chmurka.net> <ub6512$t16g$1@news.icm.edu.pl>
    <ub655v$gfbt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ub67s8$6pj$1$Dykus@news.chmurka.net> <ub7utv$1018u$1@news.icm.edu.pl>
    <ub860h$i2f2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ub8d10$10oj5$1@news.icm.edu.pl>
    <w...@4...net>
    <uba4cj$13iqm$1@news.icm.edu.pl>
    <11lwn2rgaya58$.ipslkqwj542d$.dlg@40tude.net>
    <ubab24$13tv4$1@news.icm.edu.pl>
    <m0ii5c677511.nljtjnhbemdq$.dlg@40tude.net>
    <ubbiir$15vgq$1@news.icm.edu.pl>
    <fld2sxrv329o$.181kejpj9h3de.dlg@40tude.net>
    <ubcqu7$g57$2$Cav@news.chmurka.net>
    <17ew8siqach6g$.1gvd4d8s7nz5u$.dlg@40tude.net>
    <ubcvi9$g58$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1n85rchdr6fyo.187xc3jq55b3k$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 31.0.84.55
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 15 Aug 2023 03:04:26 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav"; posting-host="31.0.84.55";
    logging-data="4118"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.13.0
    Cancel-Lock: sha1:RN/l5BOLzUWW+LQUpOwuOVreD30=
    sha256:RirsbUI/iX1qjgYwGPD9frX1Rs/O+sHGBZGDN0Jb4Sg=
    sha1:nJ8PRMBFbDRh7wQo9S0jrOMGMQk=
    sha256:VjNVUtDOfsyHMpnNjmZQQlFb+6+OLgrOhskpD80ZII8=
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 230814-0, 14.8.2023), Outbound message
    In-Reply-To: <1n85rchdr6fyo.187xc3jq55b3k$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716013
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14-08-2023 o 14:26, J.F pisze:
    > On Mon, 14 Aug 2023 12:30:31 +0200, Cavallino wrote:
    >> W dniu 14-08-2023 o 12:14, J.F pisze:
    >>> On Mon, 14 Aug 2023 11:11:33 +0200, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 14-08-2023 o 10:55, J.F pisze:
    >>>>> On Sun, 13 Aug 2023 23:39:34 +0200, io wrote:
    >
    >>>>>> Twizy, stoi na zaewnątrz, ma podłączoną do gniazdka wtyczkę, gniazdko
    >>>>>> jest sterowalne, jak trzeba naładować to się je zasila, jak trzeba
    >>>>>> jechać to się załącza ogrzewanie szyby.
    >>>>>
    >>>>> I to w Twizzy chcesz monitorować napięcie?
    >>>>>
    >>>>> Tylko nie rozumiem ... a czemu gniazdko sterowane?
    >>>>
    >>>> Baterii nie powinno się trzymać w stanie pełnego naładowania.
    >>>> To jej na zdrowie nie wychodzi.
    >>>>
    >>>> Trzeba tłumaczyć dalej, czy sam pojmiesz?
    >>>
    >>> Ogolnie samochod powinien o to dbac,
    >>
    >> I dba.
    >> Ale nie wie, czy akurat chcesz wyjechać w dłuższą trasę, więc
    >> potrzebujesz za godzinę pełnego zasięgu i 100% w baterii, czy też będzie
    >> stał przez tydzień, więc wystarczy mu 80%.
    >>
    >> Widzę że dalej za trudne.
    >>
    >>> Ale sam pomiar napiecia to moze byc za mało, a do komputera Twizzy sie
    >>> raczej nie dostanie ...
    >>
    >> Przede wszystkim nie ma szklanej kuli na wyposażeniu.
    >> Dlatego ładowanie tanich i starych elektryków włącza się ręcznie z
    >> odpowiednim wyprzedzeniem, albo przez sterowalne gniazdo, żeby z domu
    >> nie wyłazić.
    >>
    >> W droższych można to przez harmonogram ustawić z komórki lub menu.
    >
    > Harmonogram ma godziny, moc, czy %/ładunek/energię?

    Wszystko.

    >
    >> Też stosuję te różnice przy ładowaniu Smarta i Soula.
    >
    > Ale nie pochwaliles sie, ze taki sprytny jestes :-)

    Bo to oczywiste dla ładujących bev.

    > Chodzi mi tylko o to, aby podłączyć do gniazdka, a resztę
    > móc zmieniac wygodnie z telefonu..

    Gniazdko wi-fi bardzo w tym pomaga, gdy auto stare.
    Czasem wallbox miewa też tego typu funkcje, do tego da się zintegrować z
    automatyką domową.

    >
    >> A i czasem łatwiej wysterować gniazdko niż samochód.
    >> Np. samochód jest bogowie wiedzą gdzie i nie ma zasięgu gsm, a gniazdko
    >> jest w na stałe domowym wifi, więc można mu zaplanować harmonogram.
    >
    > To i samochod powinien miec wifi :-)

    Ma.
    Ale może nie mieć zasięgu na jakimś podziemnym parkingu.


    >
    > Ale gniazdko stanu baterii nie zna. Dasz rade tak ustawic harmonogram
    > aby naladowało sie tyle, ile chcesz?

    Oczywiście, wiem jak długo się ładuje, to i mogę przerwać po np. 1/4
    potrzebnego czasu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.08.23 12:09 io
  • 15.08.23 12:21 io
  • 15.08.23 14:47 io
  • 15.08.23 15:08 io

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: