eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!Re: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!
  • Data: 2023-08-15 05:07:37
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-08-2023 o 14:26, J.F pisze:

    > Harmonogram ma godziny, moc, czy %/ładunek/energię?

    Wszystko.

    > Ale nie pochwaliles sie, ze taki sprytny jestes :-)

    Bo to oczywiste dla ładujących bev.

    > Chodzi mi tylko o to, aby podłączyć do gniazdka, a resztę
    > móc zmieniac wygodnie z telefonu..

    Gniazdko wi-fi bardzo w tym pomaga, gdy auto stare.
    Czasem wallbox miewa też tego typu funkcje, do tego da się zintegrować z
    automatyką domową.

    > To i samochod powinien miec wifi :-)

    Ma.
    Ale może nie mieć zasięgu na jakimś podziemnym parkingu.

    > Ale gniazdko stanu baterii nie zna. Dasz rade tak ustawic harmonogram
    > aby naladowało sie tyle, ile chcesz?

    Oczywiście, wiem jak długo się ładuje, to i mogę przerwać po np. 1/4
    potrzebnego czasu.