eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!Re: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!
  • Data: 2023-08-14 14:26:12
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Aug 2023 12:30:31 +0200, Cavallino wrote:

    > I dba.
    > Ale nie wie, czy akurat chcesz wyjechać w dłuższą trasę, więc
    > potrzebujesz za godzinę pełnego zasięgu i 100% w baterii, czy też będzie
    > stał przez tydzień, więc wystarczy mu 80%.
    >
    > Widzę że dalej za trudne.

    > Przede wszystkim nie ma szklanej kuli na wyposażeniu.
    > Dlatego ładowanie tanich i starych elektryków włącza się ręcznie z
    > odpowiednim wyprzedzeniem, albo przez sterowalne gniazdo, żeby z domu
    > nie wyłazić.
    >
    > W droższych można to przez harmonogram ustawić z komórki lub menu.

    Harmonogram ma godziny, moc, czy %/ładunek/energię?

    > Też stosuję te różnice przy ładowaniu Smarta i Soula.

    Ale nie pochwaliles sie, ze taki sprytny jestes :-)

    > Oczywiście, zdecydowana większość.
    > Ale nadal nie wiedzą KIEDY mają się ładować i po co.
    > To musi wiedzieć właściciel.

    Chodzi mi tylko o to, aby podłączyć do gniazdka, a resztę
    móc zmieniac wygodnie z telefonu..

    > A i czasem łatwiej wysterować gniazdko niż samochód.
    > Np. samochód jest bogowie wiedzą gdzie i nie ma zasięgu gsm, a gniazdko
    > jest w na stałe domowym wifi, więc można mu zaplanować harmonogram.

    To i samochod powinien miec wifi :-)

    Ale gniazdko stanu baterii nie zna. Dasz rade tak ustawic harmonogram
    aby naladowało sie tyle, ile chcesz?

    J.