    From: voland <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bootloader dla SAM7 z flashowaniem z karty SD
    Date: Wed, 7 Apr 2010 15:37:00 -0700 (PDT)

    On 21 Mar, 03:12, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

    > Z tym nie ma problemu. W kodzie bootloadera wstawiasz standardowy skok
    > przez wektor ładowany z rejestru kontrolera przerwań:
    > 0x18:   ldr     pc, [pc, #-3872]  ; fffff100
    > 0x1c:   ldr     pc, [pc, #-3872]  ; fffff104
    > A potem konfigurujesz konkretny adres przerwania IRQ i FIQ w kontrolerze
    > przerwań. Po starcie właściwego systemu możesz zmienić adres i już.
    >
    > Można też dla uproszczenia nie korzystać w bootloaderze w ogóle z
    > przerwań (nie jest to problemem przy prostym dostępie do UARTu i karty
    > SD) a na początku bootloadera wstawić na stałe rozkazy skoków o 32KB do
> [...]

    Przypadkiem sie natknąłem na ten wątek bo mam podobne problemy też z
    at91sam7s128. Generalnie juz napisalem se taki bootloader i wyglada na
    to ze dziala. flashuje se binarke do pamieci pod adres 0x109000, i
    sciągam potem pamieć na twardy dysk i zawartość się zgadza, ale mam
    inny problem mianowicie nie wiem jak skonfigurowac linker dla programu
    który ma być wgrany pod ten adres, niby skonfigurowalem coś w pliku
    flash.lds czyli zmieniłem adres pamieci flash i jej wielkość, wygląda
    to mniej więcej tak:

    MEMORY
    {
    sram (W!RX) : ORIGIN = 0x200000, LENGTH = 0x8000
    flash (RX) : ORIGIN = 0x109000, LENGTH = 0x17000
    }

    No i jak kompiluje ten program z parametrem optymalizacji -s0 to niby
    działa ale kiedy próbuje skompilować to zoptymalizowane to już się
    wysypuje.