  • 1. Data: 2011-05-09 08:06:36
    Temat: Boot z CD/DVD - rożnice w sprzętach
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Mam w laptopie uwalony CD/DVD i korzystam ze zwykłego CD/DVD - ATA
    połączonego poprzez przejściówkę ATA/USB. Ten sprzęt to praktycznie
    jedyna droga do czytania krążków cd/dvd i postawienia systemu na nowo.
    Mam dwa sprzęty : Pioneer - model PIO-DVR-116DBK - czyta wspanale
    płytki cd/dvd i zapisuje - boot z płytki z WinXP jednak ustaje po
    wpisaniu się linijki : "Wiśnięcie dowolnego klawisza spowoduje
    uruchomienie się z cd/dvd", drugi sprzęt to mniej szumny w nazwie
    firmy - LITE-ON model LDW-401S - do tej pory pracował poprawnie i był
    z niego boot z płytek CD/DVD, niestety padł.

    Moje pytanie : jaki sprzęt kupić z tego tematu żeby był boot
    systemowy w płytek cd/dvd - jak to poznać po jakichś może
    oznaczeniach tych sprzętów ?

  • 2. Data: 2011-05-14 09:15:33
    Temat: Re: Boot z CD/DVD - rożnice w sprzętach
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 May 2011 09:06:36 +0100, Uni <u...@w...pl> wrote:

    >Moje pytanie : jaki sprzęt kupić z tego tematu żeby był boot
    >systemowy w płytek cd/dvd - jak to poznać po jakichś może
    >oznaczeniach tych sprzętów ?

    A nie prościej wymienić napęd w laptopie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280