  • Data: 2010-05-29 12:09:05
    Temat: Re: Bo mnie syn do tego przekonał?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 May 2010 08:31:46 +0000 (UTC), kamrat wrote:

    >Szokujące. Jeżeli to prawda, że ten koleś głosował, bo go "syn do tego
    >przekonał", to jest to skandal i skur....two!!!

    Czytaj ze zrozumieniem - nie glosowal, bo byl z PiS.
    Ale dzis glosowal-BY.

    I to nie jest skandal tylko zasiegniecie opinii.
    Bardzo dobrze by bylo gdyby poslowie spytali sie paru osob co o tym
    sadza .. a nie polegali wylacznie na zaproszeniach od lobbystow :-)

    >Wynika z tego, że przez takich pryszczatych gówniarzy, którzy nie widzą w
    >dzień samochodu mamy ten nakaz!!!

    Przez takich poslow, co to nie nauczyli dzieci jezdzic, nie sprawdzili
    czym ich karmia i nie wyslali do okulisty :-)

    J.