  • 11. Data: 2013-05-15 15:45:44
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.soc.prawo Mariusz Wozniak <m...@x...org> wrote:

    > Zamontuj sobie lepiej niebieskie pozycyjne.

    Miałem takie (kupiłem razem z moto), wolałem zdjąć i wsadzić zwykłą żarówkę.
    Kumpel miał przez taką diodkę przeboje, jak go zatrzymali i inny musiał mu
    wieźć normalną żarówkę.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 12. Data: 2013-05-15 16:15:09
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Od 2 lat poprawilo sie to diametralnie, dawno tez nie spotkalem kretyna ktory
    > potrafil specjalnie zajezdzac droge. Zaloz normalna zarowke i sprawdz bo byc
    > moze przypisujesz jej nadprzyrodzone mozliwosci ;-)

    Być może masz rację, choć debile jeszcze sie trafiają. Założę białą i porównam
    ;)

    X.

  • 13. Data: 2013-05-15 16:16:05
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości grup
    > Miałem takie (kupiłem razem z moto), wolałem zdjąć i wsadzić zwykłą żarówkę.
    > Kumpel miał przez taką diodkę przeboje, jak go zatrzymali i inny musiał mu
    > wieźć normalną żarówkę.

    Dlatego zawsze wożę ze sobą białą. Przekładka to 10 sekund ;)

    X.

  • 14. Data: 2013-05-15 19:05:35
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Cześć,
    >
    > Cross z psp i prm. Pytanie dotyczy PoRD.
    >
    > 1. Czy jadąc motocyklem w korku (przeciskając się między samochodami)
    > legalne jest zwiększenie swojej widoczności przez błyskanie światłem
    > drogowym?
    >
    > 2. Czy legalny jest montaż i używanie urządzenia, które po wciśnięciu
    > przycisku będzie błyskało tym światłem za motocyklistę?

    Nie jesteś lepszy od innych uczestników ruchu, i jeśli ktos nie zjechał to
    jest Twój problem nie jego. I dziś nie ma takich problemów więc to
    kombinowanie pod górkę

  • 15. Data: 2013-05-16 11:09:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Dlatego zawsze wożę ze sobą białą. Przekładka to 10 sekund ;)

    No jest to jakiś argument :)

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2013-05-16 11:09:45
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.soc.prawo maverik <b...@o...pl> wrote:

    > Nie jesteś lepszy od innych uczestników ruchu, i jeśli ktos nie zjechał
    > to jest Twój problem nie jego.

    Również nie o to pytałem...

  • 17. Data: 2013-05-16 13:07:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No jest to jakiś argument :)

    A ile kosztuje mandat?

  • 18. Data: 2013-05-16 13:40:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-15 13:50, Piotr Rezmer pisze:

    > Z tym że Adam pytał o używanie świateł drogowych a nie o zmianę typu
    > oświetlenia. Art 29. 1 PORD mówi:

    szczerze mowiac nie chce mi sie szukac po PoRD dokladnych regulek,
    wydaje mi sie ze bylo tam o bialym ciaglym czy jakos tak. W kazdym razie
    nie blyskajacym.
    A moze mi sie pomylilo z przepisami wodnymi ? :)

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2013-05-16 13:41:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-15 14:56, Mariusz Wozniak pisze:

    > Większą wioską jest naklejanie
    > napisu "Polska" na szybie (widziałem takich paru) ;)

    Dlaczego ?

    newrom ze wsi

  • 20. Data: 2013-05-16 17:27:49
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Również nie o to pytałem...

    a prawo jazdy dostałeś pod choinkę czy zdałeś