  • 31. Data: 2013-05-20 09:17:24
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > To przesada

    Dlaczego przesada? Nie pytam o to, co się komu wydaje ani o sens błyskania,
    tylko o aspekt prawny. Wyłącznie.

    > Ja mam prośbę do wjeżdżających w kanion, wjechałeś to kurwa jedź, nie
    > migaj, bzykaj, powarkuj, podpieraj się człap, jedź kurwa po prostu, dokąd
    > się da. Jak się nie da to czekaj,

    Jak się nie da to warcz - często samochody wtedy zjeżdżają. Po prostu koleś
    stoi i cię nie widzi, przegazujesz to zobaczy i zjedzie. Przejedziesz,
    machniesz ręką albo awaryjnymi w podziękowaniu i wszyscy zadowoleni.

    > ale sprawdź w lusterku, jak jedzie ktoś zaraz za tobą, to go puść, może
    > dla niego jest jeszcze całkiem sporo miejsca.

    To racja - jak się leci z kuframi albo jakąś większą maszyną.

    I jeszcze prośba z mojej strony - jak widzisz że ktoś za tobą leci kanionem
    szybciej niż ty, to go puść.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 32. Data: 2013-05-20 09:20:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    EasyA <trike@_nospam_poczta.onet.pl> wrote:

    > i faktycznie jak na razie w tym roku dopiero raz trafił się debil, który
    > celowo zajechał droge, ale dzieki niewielkiej mojej predkosci nie było
    > problemu. za to złośliwie objechałam go pózniej z drugiej strony i
    > wjechałam i tak tuż przed niego i jechałam bardzo zyczliwie wpuszczając
    > wszelkie możliwe pojazdy z podporzadkowanych a takze ustępując wszystkim
    > przechodniom.

    Też tak czasami robię, jak mam zły dzień (jak mam dobry, to olewam debila),
    ale nie ma się czym chwalić - kiedyś taki debil nie wytrzyma i rozjedzie
    mnie albo ciebie. Kto wie, co się w małym móżdżku kotłuje...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 33. Data: 2013-05-20 10:22:19
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A ile kosztuje mandat?

    Nie jest wyszczególnione w taryfikatorze. Ale podciągnąć (chyba) można pod
    "jazda bez wymaganych świateł".

    X.