  • 21. Data: 2013-05-16 20:02:25
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: Texen <f...@...dk>

    On Wednesday, May 15, 2013 10:50:17 AM UTC+2, Adam Wysocki wrote:
    > (...) Pytanie dotyczy PoRD.
    > 1. Czy jadac motocyklem w korku (przeciskajac sie miedzy samochodami) (...)

    proponuje (testowane w Wawie) korzystac z doswiadczen bardziej zMOTOryzowanych krajow
    - np. Francji, gdzie...
    1. pomiedzy samochodami, w korku, jezdzi sie z wlaczonymi awaryjnymi
    2. podziekowania przekazuje sie wstecz wystawieniem nogi w bok

    tam oczywiscie sa to zasady tylko zwyczajowe, ale sprawdzone i skuteczne!

    --
    pozdro,
    texen, B12

  • 22. Data: 2013-05-17 09:02:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.rec.motocykle maverik <b...@o...pl> wrote:

    > a prawo jazdy dostałeś pod choinkę czy zdałeś

    Kupiłem.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 23. Data: 2013-05-17 11:17:05
    Od: EasyA <trike@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Texen napisal

> [...]
    > 2. podziekowania przekazuje sie wstecz wystawieniem nogi w bok

    > tam oczywiscie sa to zasady tylko zwyczajowe, ale sprawdzone i skuteczne!

    jakoś cieńko widzę machanie girka jadac pomiedzy samochodami w korku.
    Nie każde moto ma awaryjne... chyba w innych krajach jest ciut mniej
    starszych modeli.

    dla mnie na razie (pomijając kwestie w pytaniu z pierwszego postu)
    najskuteczniejsza jest w miarę wolna jazda pomiedzy atuami, tak by dać
    czas na delikatne zjechanie autom. Oczywiscie czasem daje to tez czas na
    zbliżenie się samochodu do środka - ale to juz jest ryzyko wkalkulowane.
    Ostatnio w zielonej dziurze sporo remontów i wszystkie główne arterie są
    dosc dokladnie zakorkowane, wiec mam okazje testowac.
    Jak auta stoją normalnie - to po prostu jadę, jak ktos mi ewidentnie robi
    miejsce, to po ominięciu albo macham łapka albo na moment zapalam awaryjne
    lub jak do tej pory - raz lewy raz prawy kierunej. wystarczy :)

    i faktycznie jak na razie w tym roku dopiero raz trafił się debil, który
    celowo zajechał droge, ale dzieki niewielkiej mojej predkosci nie było
    problemu. za to złośliwie objechałam go pózniej z drugiej strony i
    wjechałam i tak tuż przed niego i jechałam bardzo zyczliwie wpuszczając
    wszelkie możliwe pojazdy z podporzadkowanych a takze ustępując wszystkim
    przechodniom. tak wiem,. poziom nienawisci do motocyklistów u tego pana
    znacznie sie spotęgował...

  • 24. Data: 2013-05-17 12:17:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 May 2013 11:02:25 -0700 osobnik zwany Texen napisał:

    > proponuje (testowane w Wawie) korzystac z doswiadczen bardziej
    > zMOTOryzowanych krajow - np. Francji, gdzie... 1. pomiedzy samochodami,
    > w korku, jezdzi sie z wlaczonymi awaryjnymi

    co jest niezgodne z przepisami i bezsensowne. Bo jak bedziesz chciał uzyć
    kierunkowskazu to kicha

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 25. Data: 2013-05-17 12:48:31
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.05.2013 Adam Wysocki <g...@s...invalid> napisał/a:
    > Cześć,
    >
    > Cross z psp i prm. Pytanie dotyczy PoRD.

    To przesada

    > 1. Czy jadąc motocyklem w korku (przeciskając się między samochodami)
    > legalne jest zwiększenie swojej widoczności przez błyskanie światłem
    > drogowym?
    >
    > 2. Czy legalny jest montaż i używanie urządzenia, które po wciśnięciu
    > przycisku będzie błyskało tym światłem za motocyklistę?

    Czy naprawdę sądzisz że dzięki temu że chcesz się koniecznie wyróżnić,
    ktoś inny będzie dla ciebie ponadprzeciętnie uprzejmy. Czy już nie da się
    normalnie? Spróbuj może jechać tak żeby jak najmniej przeszkadzać/zajmować
    uwagę innych.
    Ostatnio znowu największym problemem jazdy w kanionie, są lasujący się
    w ten czy inny sposób motocykliści.

    Ja mam prośbę do wjeżdżających w kanion, wjechałeś to kurwa jedź, nie
    migaj, bzykaj, powarkuj, podpieraj się człap, jedź kurwa po prostu, dokąd
    się da. Jak się nie da to czekaj, ale sprawdź w lusterku, jak jedzie ktoś
    zaraz za tobą, to go puść, może dla niego jest jeszcze całkiem sporo
    miejsca. Jak kanion przeraża, nie czujesz się tam bezpiecznie, to nie
    wjeżdżaj, nie ma takiego obowiązku.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 26. Data: 2013-05-17 13:15:01
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kn51tv$325$1@dont-> Ja mam prośbę do wjeżdżających w kanion, wjechałeś
> [...]
    > zaraz za tobą, to go puść, może dla niego jest jeszcze całkiem sporo
    > miejsca. Jak kanion przeraża, nie czujesz się tam bezpiecznie, to nie
    10/10
    I ja mam prośbę:
    Jak wjeżdżasz w kanion a przed tobą jest już inne moto, to używaj tego
    samego międzypasa.
    Nie jedź drugim, bo puszka przed tobą może zjechać na drugą stronę i stuknąć
    jadącego obok motocyklistę.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 27. Data: 2013-05-17 18:50:46
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Kupiłem.

    bo jak czytam takie pytania, te lewa w górę to już mnie od lat śmieszą,
    teraz dla takich jest prawa z otwartej

  • 28. Data: 2013-05-18 15:44:32
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 20:02:25 UTC+2 użytkownik Texen napisał:

    > proponuje (testowane w Wawie) korzystac z doswiadczen bardziej zMOTOryzowanych
    krajow - np. Francji, gdzie...

    > 1. pomiedzy samochodami, w korku, jezdzi sie z wlaczonymi awaryjnymi

    Po jaki jasny chuj?
    pardon my french
    Znaczy ja se nie wyobrażam co to niby ma dać i kto ma to zauważyć i co z tym zrobić.
    Błyskanie długim kierowca który nam zastawia drogę jakoś zauważy, awaryjnych nie,
    poza tym czasem w korku migaczy tez sie uzywa zeby pokazac ze wjezdzasz na okreslony
    pas i zeby kierowca za Toba byl tego swiadomy.

    > 2. podziekowania przekazuje sie wstecz wystawieniem nogi w bok

    ze kurwa jak?
    pardon my french, again.
    Kto to niby w korku ma zauwazyc? W ktorym momencie? Skoro z calego mijajacego moto
    widac motocykliste powyzej linii jego siodelka? O zrozumieniu tego gestu to juz w
    ogole nie dyskutuje, predzej zostanie odebrany jako "kopnalbym Cie w dupe ale nie mam
    jak".
    Gest machniecia noga jest owszem we Francji uzywany jako pozdrawianie sie
    motocyklistow, bo akurat maja zajete rece albo łoją całe 120 i jeszcze by im moto w
    bok pojechało jakby puscili kierownice. No i modsi (na dzisiejsze to bedzie
    zeskuteryzowane japiszony) tez tak robia, ale oni se akurat nowe kolekcje sandalow
    pokazuja.

    KJ

  • 29. Data: 2013-05-20 09:09:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.soc.prawo maverik <b...@o...pl> wrote:

    > bo jak czytam takie pytania, te lewa w górę to już mnie od lat śmieszą,
    > teraz dla takich jest prawa z otwartej

    To sobie otwórz - w innym wątku.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 30. Data: 2013-05-20 09:13:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:

    > Jak wjeżdżasz w kanion a przed tobą jest już inne moto, to używaj tego
    > samego międzypasa.

    100% racji. Ale rzadko widzę, żeby motocyklista ciął na upartego drugim
    tunelem. Cipy na skuterach za to często. A rowerzyści jeszcze gorsi,
    jeden pas w każdą stronę, tniesz środkiem a taka cipa na rowerku jedzie
    prawą stroną między samochodami a krawężnikiem.

    http://motogof.tumblr.com/