    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Date: Sat, 7 Mar 2020 14:39:39 +0100

    W dniu 2020-03-07 o 12:02, Trybun pisze:

    > To już ewidentnie wygląda na błąd tej usługi.. Jeżeli telefon na
    > gwarancji to powinien trafić do serwisu.

    Telefon ma już ładne parę lat, ale jest sprawny i ma raczej wszystko co
    trzeba. Usunęłam wczoraj z telefonu aplikację Myphone Explorer. Ciort z nim.
    Wczoraj powyłączalam w telefonie różne dziadoskie certyfikaty taki jak
    chiński, tajski, estoński, japoński, koreański itd. Usunąć to tego się
    nie dało, bo to systemowe.

    --
    animka