  • 1. Data: 2010-12-20 23:13:03
    Temat: BlueRay odtwarzacz a regiony
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy nadal obowiazuja regiony w przypadku Blue-Ray ? Jak to wyglada w
    odtwarzaczach stacjonarnych?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-21 08:08:45
    Temat: Re: BlueRay odtwarzacz a regiony
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-21 00:13, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy nadal obowiazuja regiony w przypadku Blue-Ray ? Jak to wyglada w
    > odtwarzaczach stacjonarnych?

    w przypadku blu-ray tak

  • 3. Data: 2010-12-21 08:51:09
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 21 Dec 2010 09:08:45 +0100, boxfish <c...@g...pl> wrote:

    >w przypadku blu-ray tak

    a sa moze odtwarzacze BD region free?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-12-21 08:58:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > a sa moze odtwarzacze BD region free?

    Ponoc daje sie niektore odblokowac, mi sie nie udalo. Ale... ceny w UK
    (amazon) sa na tyle atrakcyjne (plus free wysylka - powyzej nie tak duzej
    kwoty), ze nie warto z innych regionow, chyba, ze masz inne przeslanki, zeby
    jednak nabywac.

  • 5. Data: 2010-12-21 09:58:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 21 Dec 2010 09:58:39 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Ponoc daje sie niektore odblokowac, mi sie nie udalo. Ale... ceny w UK
    >(amazon) sa na tyle atrakcyjne (plus free wysylka - powyzej nie tak duzej
    >kwoty), ze nie warto z innych regionow,

    Powód jest ten sam, co w przypadku DVD: są filmy wydane np. tylko
    w regionie A.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2010-12-21 10:16:57
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-21 09:51, a...@p...pl pisze:

    > a sa moze odtwarzacze BD region free?
    Sprawdź stronę videohelp.com i odtwarzacze samsunga - wydaje mi się ze
    można je odblokować

  • 7. Data: 2010-12-21 10:51:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Powód jest ten sam, co w przypadku DVD: są filmy wydane np. tylko
    > w regionie A.

    Na szczescie, nie z mojego obszaru zainteresowan. Pewnie jakies pojedyncze
    sztuki.

  • 8. Data: 2010-12-21 10:52:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź stronę videohelp.com i odtwarzacze samsunga - wydaje mi się ze
    > można je odblokować

    Tez mi sie tak wydawalo, wlasnie a propos samsunga.

  • 9. Data: 2010-12-21 11:39:21
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 00:13, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy nadal obowiazuja regiony w przypadku Blue-Ray ? Jak to wyglada w
    > odtwarzaczach stacjonarnych?

    Jesli masz PS3 z Linuxem na pokladzie to odtwarza wszystko .