  • 1. Data: 2009-05-19 17:57:37
    Temat: Blokowanie zabezpieczeń IE
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    Poczyniłem prostą stronkę, gdzie obiekty graficzne w menu mają dodatek w
    postaci
    "onmouseover="this.style.filter='alpha(opacity=80)'"
    onmouseout="this.style.filter=''"
    "

    IE8 blokuje tą funkcję i wyskakuje okienko o zagrożeniu, skryptach itp. Jest
    jakaś metoda, żeby na stronie zamieścić zabezpieczenie przed tym paseczkiem
    "zabezpieczającym" ?

  • 2. Data: 2009-05-19 18:56:11
    Temat: Re: Blokowanie zabezpieczeń IE
    Od: "monter.FM" <i...@m...fm>

    Karol J. pisze:
    > IE8 blokuje tą funkcję i wyskakuje okienko o zagrożeniu, skryptach itp. Jest
    > jakaś metoda, żeby na stronie zamieścić zabezpieczenie przed tym paseczkiem
    > "zabezpieczającym" ?
    A testujesz stronę na serwerze czy na dysku lokalnym?

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2009-05-19 19:33:54
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > A testujesz stronę na serwerze czy na dysku lokalnym?

    problem ma miejsce i na dysku, i na serwerze

  • 4. Data: 2009-05-19 19:43:04
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > problem ma miejsce i na dysku, i na serwerze

    a masz potrzebe mieszania warstwy css z warstwa prezentacji/logiki?
    nie mozesz tego zrealizowac css'em lub chociazby prosta funkcja
    w includowanym pliku JS?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2009-05-19 20:19:46
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > a masz potrzebe mieszania warstwy css z warstwa prezentacji/logiki?
    > nie mozesz tego zrealizowac css'em lub chociazby prosta funkcja
    > w includowanym pliku JS?

    chciałem zrobić to jak najprościej. Łatwiejsze rozwiązanie nie przychodzi mi
    do głowy. No ale IE mimo to ma mnie za intruza

  • 6. Data: 2009-05-20 04:44:26
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    Karol J. pisze:
    > chciałem zrobić to jak najprościej. Łatwiejsze rozwiązanie nie przychodzi mi
    > do głowy. No ale IE mimo to ma mnie za intruza

    CSS
    #menu a {
    -moz-opacity: 0.7; /*od 1.7 preferowane opacity
    https://developer.mozilla.org/pl/CSS/-moz-opacity*/
    opacity: .7;
    filter:Alpha(Opacity=70);
    }