  • 31. Data: 2012-04-01 13:13:42
    Temat: Re: Blokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A za co Ty przepraszasz??? Jak podchodzisz do obcej osoby z prośbą o
    > wskazanie sklepu, banku, drogi, to też przepraszasz na wstępie?

    Owszem, w takich przypadkach przepraszam, ze zawracam glowe.
    Jakbys do mnie wyskoczyl z tekstem jak bufon to bym ci kazal wypierdalac,
    wtedy bys sie nauczyl przepraszac.

    sz.

  • 32. Data: 2012-04-01 18:13:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szufla w <news:jl9dal$34b$1@inews.gazeta.pl>:

    > Owszem, w takich przypadkach przepraszam, ze zawracam glowe.

    Nic dziwnego dla kulturalnych ludzi.

    > Jakbys do mnie wyskoczyl

    I wyskoczył...
    Ciekawe tylko, czy przed wyskoczeniem się napalił -- popatrz na nick ;-)

  • 33. Data: 2012-04-01 21:44:16
    Od: Doktor <d...@p...onet.pl>

    Był 1 April 2012 (Sunday), gdy o godzinie 11:24 *Filip* zasugerował(a):

    > A za co Ty przepraszasz??? Jak podchodzisz do obcej osoby z prośbą o
    > wskazanie sklepu, banku, drogi, to też przepraszasz na wstępie? Radzę Ci
    > poczytać książki jak żyć w społeczeństwie, bo jak będziesz wszystkich
    > dookoła przepraszał za nic, to nic z tego nie wyjdzie. Nie przeprasza
    > się. Tylko od razu mówisz z czym masz problem. "Dzień dobry, zablokowała
    > mi pani wyjazd z garażu..." Zobacz, zupełnie inaczej to brzmi. A jak Ty
    > przepraszasz, to taka pizda jesteś z założenia.

    "Formą ceremonialną jest słowo ,,przepraszam", które wypowiadamy najczęściej
    nie wtedy, gdy przepraszamy za jakieś nasze konkretne przewinienie, lecz
    wtedy, gdy chcemy zasygnalizować jakieś nasze życzenie, coś uzyskać np.
    utorować sobie drogę, uzyskać informację (,,Przepraszam pana, która jest
    teraz godzina?")."

    Stanisław Krajski
    Mistrz etykiety, autor książek z zakresu savoir-vivre'u
    http://savoir-vivre.wieszjak.pl/w-biznesie/269801,Ja
    k-wyzbyc-sie-bezceremonialnosci.html

    A więc, drogi Filipie, przepraszam, że jestem dobrze wychowany.

    PS.
    Powyżej słowo "przepraszam" pełniło funkcję nie ceremonialną, a ironiczną.

    --
    Doktor

    Chcesz by Dialog zliczał wysłane przez Ciebie posty?
    http://krzaczory.pl/usenet/?id=10&tid=11

  • 34. Data: 2012-04-01 22:07:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-01 21:44, Doktor pisze:
> [...]
    >
    > PS.
    > Powyżej słowo "przepraszam" pełniło funkcję nie ceremonialną, a ironiczną.

    Czy Ty wiesz kogo pouczasz? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 35. Data: 2012-04-01 23:08:13
    Od: Doktor <d...@p...onet.pl>

    Był 1 April 2012 (Sunday), gdy o godzinie 22:07 *Marcin "Kenickie" Mydlak*
    zasugerował(a):

    > Czy Ty wiesz kogo pouczasz? :>

    W sumie nie. Czytam tę grupę od jakichś dwóch lat, ale ze względu na ilość
    postów, które tu wpadają i bardzo ograniczoną ilość mojego wolnego czasu,
    pewnie z co pięćsetny post.

    To ktoś ważny? Lub chociażby psychiczny? ;)

    --
    Doktor

    Serwery news: http://krzaczory.pl/usenet/?id=39

  • 36. Data: 2012-04-01 23:39:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-01 23:08, Doktor pisze:
> [...]
    > pewnie z co pięćsetny post.
    >
    > To ktoś ważny? Lub chociażby psychiczny? ;)

    Wyrzucił "KK" ze swojego nicka. Miszcz hamowania na śniegu z 40km/h na
    dystansie 4m. Znawca baśni z Tysiąca i Jednego Liftingu e39.

  • 37. Data: 2012-04-02 00:28:14
    Od: Doktor <d...@p...onet.pl>

    Był 1 April 2012 (Sunday), gdy o godzinie 23:39 *Marcin "Kenickie" Mydlak*
    zasugerował(a):

    > Wyrzucił "KK" ze swojego nicka. Miszcz hamowania na śniegu z 40km/h na
    > dystansie 4m. Znawca baśni z Tysiąca i Jednego Liftingu e39.

    No tak... W sumie znając moje szczęście, powinienem już przyzwyczaić się, że
    standardowo na każdej nowej grupie zawsze na wejściu napataczam się na jakąś
    Lokalną Legendę (przez wielkie dwa L).

    Hm... Może faktycznie nie powinienem zacząć nawiązywać znajomości od słowa
    "przepraszam"? Bo, jak widać, niektórych to wyjątkowo, nie wiedzieć czemu,
    drażni. ;)

    --
    Doktor

    Chcesz by Dialog odegrał dźwięk, gdy ktoś odpowie na Twój post?
    http://krzaczory.pl/usenet/?id=10&tid=6

  • 38. Data: 2012-04-02 00:31:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jlahur$pag$...@n...dialog.net.pl...

    > Wyrzucił "KK" ze swojego nicka.

    No tak, zacząłem tak podejrzewać, trzeba KF uzupełnić widzę....

  • 39. Data: 2012-04-02 08:04:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-29 15:36, szufla pisze:

    > Analiza nie swiadczy, ze zapadl jakikolwiek wyrok skazujacy w
    > tego typu sprawie i na razie twierdze,

    Ale wiesz, że każdy wyrok w takiej sprawie będzie taką samą
    analizą ?

    Brak prawa precedensu - niezawisłe sądy (nawet niezawisłe od
    swoich opinii) ... Po co ci ten wyrok ? Co miałby udowodnić ? Że
    dany sędzia zgadzał się w danej chwili z taką interpretacją
    przepisów ?

    Ja sędzią nie jestem, ale dla twojej przyjemności mogę napisać,
    że też zgadzam się z taką wykładnią.

    Rozumiem jednak, że nie zaczniesz przez to konia walić bo nie
    powiedziałem tego będąc ubranym w togę ...

  • 40. Data: 2012-04-02 11:37:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 31.03.2012 Doktor <d...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Pisałem o chipsach. Popcornu tak nie słychać. :)

    Za to niektórym osobom popcorn strasznie śmierdzi. (ja tam lubię :) )

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski