eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesjiRe: Blokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesji
  • Data: 2012-03-31 11:00:33
    Temat: Re: Blokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 22:42:10 +0000 (UTC), Doktor napisał(a):
    > Był 29 March 2012 (Thursday), gdy o godzinie 0:25 *J.F.* zasugerował(a):
    > Nie otworzyli, nic się nie zmieniło.

    > Nie sądzę, żeby problem ze zdzieraniem tej naklejki był tu decydującym
    > czynnikiem. To raczej świadomość, że każdy, kto przechodził obok i widział
    > naklejkę prawdopodobnie pomyślał, że właściciel tego auta to zwykły burak.

    Osiedle jakis wyjatkowo wrazliwych ludzi ? Jakby nie bylo gdzie zaparkowac,
    to bym sie takim kutasem nie przejmowal, a oze nawet bym go nie zdzieral
    :-)

    > To trochę tak, jakbyś zwrócił w kinie uwagę kolesiowi, który beka, rozmawia
    > przez telefon i wcina chipsy, że jest za głośno. Przejąłby się? Wątpię.

    Niektorzy tak ....

    > Ale gdybyś powiesił mu nad głową transparent o treści "tu siedzi burak", to
    > raczej daję sobie głowę uciąć, że nie dosiedziałby na tym miejscu do końca
    > seansu. Kwestię, czy zdarłby transparent, czy dałby Ci w tubę, pomijam. ;)

    A ci co nie, to w tube :-)

    Ale to troche inna sytuacja. wjezdzasz na osiedle, jest uliczka z
    transparentem "tu parkuja buraki ktore utrudniaja wyjazd z garazu", a obok
    uliczka "tu parkuja dobrzy ludzie". Wjezdzasz oczywiscie w ta druga ...
    tylko tam nie ma gdzie zaparkowac. i co dalej ?

    A powiedzmy ze w kinie widownia podzielona na pol, i jeszcze w kasie pytaja
    czy bilet kupujesz "na widowni dla kulturalnych, co sie potrafia zachowac w
    kinie, czy na widowni dla holoty co nei potrafi ?". A ty akurat glodny,
    spozniony i chcesz chocby popcorn :-)

    Zreszta co ja gadam, popcorn w kinie obowiazkowy, na tym pewnie wiecej
    zarabiaja niz na biletach :-)

    J.