eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesjiRe: Blokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesji
  • Data: 2012-03-29 15:25:25
    Temat: Re: Blokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "szufla" napisał w wiadomości grup

    > Nie wazne o ktora szybe chodzi, reflektor czy blache. Wklej ten wyrok.
    > Dopoki tego nie zrobisz uznaje, ze niestety pierdzielisz glupoty.

    Dobrze niech Ci będzie "pierdzielę głupoty" nie zamierzam szukać wyroku
    (nawet nie wiem, czy są publikowane w sieci) tylko po to by coś komuś
    udowodnić. Jak masz dostęp (jest płatny i ja go nie mam) to poszukaj
    archiwum katowickiego dodatku do gazety wyborczej.

    Czy autor tamtej analizy która znalazłem też "pierdzieli głupoty"?

    Pozdrawiam
    Ergie