  • 1. Data: 2013-02-20 17:09:25
    Temat: Blokady uslug w t-mobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Wbrew narzekaniom co poniektorych demobil troche mysli o klientach i
    zlozyl calkiem przyzwoita oferte.
    I juz mialem brac ... kiedy sobie przypomnialem jak to te androidowe
    programy zachlannie wysysaja z klienta zlotowki.

    Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak
    program wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora
    zignorowany ?

    k*, to powinno sie dac w systemie zablokowac, ale widac obowiazujacy
    model biznesowy jest inny.

    J.

  • 2. Data: 2013-02-20 18:59:31
    Temat: Re: Blokady uslug w t-mobile
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program
    > wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

    Jak program wyśle? nie rozumiem.
    Po prostu jest blokada premium SMS i tyle, czy to program czy Ty z placa,
    nie wyślesz i już.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2013-02-20 19:32:33
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-20 18:59, Irokez pisze:
    > Po prostu jest blokada premium SMS i tyle, czy to program czy Ty z
    > placa, nie wyślesz i już.

    Tak jest np. w Orange. Na koncie www można poustawiać niemal wszystko. O
    blokadzie SMS-ów premium nie zapomnieli, więc nawet gdyby Ci Donald
    telefon zajumał, to takiego SMS-a nie wyśle.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-02-20 20:41:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-20 17:09, J.F pisze:
    > Wbrew narzekaniom co poniektorych demobil troche mysli o klientach i
    > zlozyl calkiem przyzwoita oferte.

    Ja co prawda nie narzekałem, niemniej stwierdzę, że o klientach to
    raczej średnio im wychodzi myślenie ostatnimi czasy i mimo bycia
    ich klientem od samego początku (różnie bywało, ale zasięg to
    jednak podstawa), dzisiejszego popołudnia pożegnałem się i przeniosłem
    aktualnie 3 prywatne numery do P4. Oferta dużo lepsza niż w T-Mobile.
    Jak będzie obecnie z zasięgiem to się okaże - w końcu tylko na rok
    abonamentowe.

    > I juz mialem brac ... kiedy sobie przypomnialem jak to te androidowe
    > programy zachlannie wysysaja z klienta zlotowki.

    Nie zauważyłem.

    > Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program
    > wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

    A i owszem - jest blokada w iBOA.

    > k*, to powinno sie dac w systemie zablokowac, ale widac obowiazujacy
    > model biznesowy jest inny.

    Zdaje się, że jak wspomniałeś o narzekających, to miałeś na myśli
    siebie...

  • 5. Data: 2013-02-20 20:44:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-20 19:32, $heikh el $hah pisze:

    > Tak jest np. w Orange. Na koncie www można poustawiać niemal wszystko. O
    > blokadzie SMS-ów premium nie zapomnieli, więc nawet gdyby Ci Donald
    > telefon zajumał, to takiego SMS-a nie wyśle.

    LOL - dobrze wiedzieć :) Wiem, że sporo można ustawić. W T-debile też
    jest w iBOA, ale dowiedziałem się o tym teraz, przeglądając opcje
    po poście inauguracyjnym ;)

  • 6. Data: 2013-02-20 22:12:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > LOL - dobrze wiedzieć :) Wiem, że sporo można ustawić. W T-debile też
    > jest w iBOA, ale dowiedziałem się o tym teraz, przeglądając opcje
    > po poście inauguracyjnym ;)

    Obowiązek ustawowy. Coś mi się wydaje, że taką blokadę operator powinien
    potwierdzić pisemnie.

  • 7. Data: 2013-02-20 22:45:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.02.2013 22:12, Maciej Bebenek pisze:

    > Obowiązek ustawowy. Coś mi się wydaje, że taką blokadę operator powinien
    > potwierdzić pisemnie.
    Pewnego razu Pani Anna S. spotkała się z przedstawicielami z telekomów i
    powiedziała im że albo będzie całkowity zakaz, albo sami wprowadzą
    możliwość blokady. Z tego co wiem, na tamten czas nie było ustawy, a
    usługi są domyślnie dozwolone. W play można zablokować całkiem, ustawić
    maksymalną kwotę zdarzenia albo kwotę miesięczną. Wszystko on-line
    potwierdzone jednym hasłem sms
    ToMasz

  • 8. Data: 2013-02-21 00:19:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Obowiązek ustawowy. Coś mi się wydaje, że taką blokadę operator powinien
    > potwierdzić pisemnie.

    To oznacza tyle, że jak nie potwierdzi to jakby jej nie było

  • 9. Data: 2013-02-21 08:52:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    >
    > Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program
    > wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

    A jakiś przykładowy program? Ja się jeszcze z tym nie spotkałem.

    Marek

  • 10. Data: 2013-02-21 09:47:32
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 22:12, Maciej Bebenek pisze:

    > Obowiązek ustawowy.

    Ustawowy? Mógłbyś wskazać zapis? AFAIR były tylko jakieś ustalenia
    z operatorami, że coś takiego umożliwią. No i umożliwiają.

    > Coś mi się wydaje, że taką blokadę operator powinien
    > potwierdzić pisemnie.

    W celu? Wystarczy sms, mail czy inna forma potwierdzenia.