  • Data: 2014-06-22 22:01:29
    Temat: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-22 15:00, k...@g...com wrote:

    > Oprócz pierdolenia tutaj możesz niedługo iść na wybory i wybrać takich co obiecają
    że zrobią do 0,5 że trzeźwy jak świnia.

    Po pierwsze, to kłamcę można poznać choćby na podstawie tego, że
    cokolwiek mówi przed wyborami. Po drugie, to jak mam z tego powodu
    wybierać JKM to w dupie mam taki wybór. Po trzecie to tłuszcza taka jak
    ty chce igrzysk i zawsze będą w przewadze - uroki demokracji.

    > Jak by policja wzięła się za pracę a nie za zabezpieczanie redakcji gazety to za
    miesiąc ubyło by 30% samochodów na drogach bo kierowcy przestali by być kierowcami.

    Tylko po co?

    > Tylko kto by wtedy kupował paliwo?

    Chociażby. Choć są jeszcze inne aspekty - wielu osobom samochód jest po
    prostu niezbędny żeby dojechać do pracy. Jak ich go pozbawisz, to
    zamiast zysków z podatków masz wydatki na bezrobotnych - bez sensu.

    > Masz problem alkoholowy że tak bronisz nałogów?

    Nie - po prostu _trzeźwo_ myślę i wiem, że wbrew temu co na usiłują
    wmawiać politycy i dziennikarze to nie nie "pijany kierowca" z 0.3
    promila na rowerze jest problemem nad którym warto się rozwodzić. A już
    na pewno nie warto komuś z tego powodu paprać kariery i zamiast odcinać
    zyski z podatków, akcyzy i Vatu dopłacać do bezrobotnego (albo jeszcze
    lepiej więźnia jak drzewniej bywało). To czy sam piję alkohol nie ma tu
    nic do rzeczy.

    Shrek.