eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"! › Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
  • Data: 2014-06-18 10:35:36
    Temat: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-18 00:31, Tomasz Pyra wrote:

    > Trochę przekręcasz sens tego systemu.
    > Jego celem wbrew pozorom jest to, żeby skazani za jazdę po pijaku MOGLI
    > prowadzić samochód, czego dziś robić nie mogą.
    > Dziś jest bezwzględny zakaz, a będzie możliwość jazdy z alkolockiem.
    > Czyli jest to tak naprawdę złagodzenie kary dla złapanych po pijaku.

    Obawiam sie ze chyba sam nie przeczytales na czym polega plan:

    http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,6112,rzad-przyja
    l-pakiet-propozycji-umozliwiajacych.html

    "Po cofnięciu prawa jazdy na okres 12 miesięcy, osoba ubiegająca się o
    przywrócenie uprawnień, ponownie na okres 3 lat będzie zobowiązana do
    korzystania z blokady alkoholowej."

    To nie jest srodek zastepczy, bo bezwzgledny zakaz zostanie
    utrzymany, tylko tak jak teraz po jakims czasie odzyskiwano
    uprawnienia, tak w przypadku tego rozwiazania do odzyskania uprawnien
    na czas proby trzeba bedzie dodatkowo zainstalowac takie urzadzenie.

    Ja osobiscie w tym przypadku kompletnie nie widze problemu we wdrazaniu
    rozwiazan represyjnych i bijacych dodatkowo po kieszeni. Nie jezdzacych
    po alkoholu przeciez ten problem nie dotyczy.

    --

    memento lorem ipsum