eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"! › Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
  • Data: 2014-06-17 23:29:01
    Temat: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 23:21:56 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > Widze ze bardzo elastycznie podchodzisz do oceny wiarygodnosci jak i
    > ustosunkowywania sie do tego co jest kluczowe w dyskusji. Zerknij zatem
    > moze sobie na stanowa podstrone Waszyngtonu, znanego producenta tych
    > urzadzen jak i jednoczesnie reprezentanta mediow brukowych 8)
    >
    > http://apps.leg.wa.gov/wac/default.aspx?cite=204-50-
    090

    > "Ignition interlock device security
    >
    > Breath anticircumvention features such as alternating breath flow, hum
    > tone, breath temperature and any other impaired driving section approved
    > anticircumvention features must be activated during all start up and
    > random breath tests"
    >

    > (tak, to jest przyklad regulacji prawnych w USA oznaczajacych jakie
    > zabezpieczenia przeciwko kombinatorom maja posiadac takie urzadzenia i
    > wlasnie masz tu wymieniona m.in. analize temperatury oddechu).

    no i? bo dalej jest to urządzenie nienadzorowane więc nadające się do
    obejścia. Do tego polskie prawo jest inaczej skonstruowane niż
    amerykańskie więc jego regulacje nie są prosto przekładalne na
    prawodawstwo europejskie.

    ale nikt Ci nie broni wierzyć w genialne rozwiązania, które doprowadziły
    do tego, że USA są krajem o największym odsetku więźniów i przestępstw. Za
    to bardzo wzbogaciły prywatnych właścicieli więzień.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?