  • Data: 2009-07-31 18:38:23
    Temat: Re: Blokada portu 25 w TP (neostrady)
    Od: Marek Marczykowski <m...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-31, DK <c...@W...wroclaw.pl> wrote:

    > Nie czytalem od dawna regulaminu neostrady, ale czy nie ma tam zapisu o
    > stalym, _nieograniczonym_ dostepie do internetu? Dla mnie nieograniczony
    > oznacza dostep do wszystkich portow (wszystkich uslug), a przynajmniej
    > mozliwosc odblokowania tychze na zyczenie.

    Ta nieograniczoność zniknęła już przy wprowadzaniu blackholingu i jakoś
    z tego powodu nie zmieniali regulaminu, więc i teraz sobie z tym
    poradzą.

    > Wiadomo, ze po 1. grudnia
    > nadal w sieci beda istniec serwery przyjmujace poczte jedynie na porcie
    > 25, ich zywot nie skonczy sie wedlug zyczenia TP z dniem 31. listopada.

    587/465 to nie jest polski pomysł i jak najbardziej istnieje za granicą też.
    Problem serwerów przyjmujących tylko na 25 istnieje tak samo na
    krajowych serwerach jak i zagranicznych. Taki ruch ze strony TP tylko
    przyspieszy włączenie dodatkowych portów (choć oczywiście nie od razu i
    nie "bez strat").

    --
    Pozdrawiam,
    Marek Marczykowski | gg:2873965 | RLU #390519