  • 21. Data: 2014-12-26 10:55:21
    Temat: Re: Blokada po IMEI
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 25 Dec 2014 23:47:07 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Skąd Ty takie informacje czerpiesz?

    To idź zgłoś do jakiejś sieci kradzież telefonu. Choćby w Play nie ma
    takiej możliwości.

    >Tu już po prostu opowiadasz nieprawdopodobne głupoty.Policja bazę ma i
    >zgłoszenia przyjmuje.

    Tu masz racje machnąłem się, jakąś bazę mają tych telefonów które
    ludzie zgłaszają, ale przecież dużo ludzi wcale nie zgłasza.

    >To jak ma to policjant na ulicy sparwdzać? Może podpowiesz.
    >Musisz gościowi wyłączyć telefon i wyjąć baterię.

    No właśnie przez *#06# i potem przez wyjęcie baterii, a sprawdzają
    tylko po kodzie. O to mi chodziło.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-12-26 10:57:35
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 26 Dec 2014 00:24:41 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    >Poważnie? Patrząc co napisałeś o blokowaniu w sieci pewnie sam się zaliczasz
    >do takich policjantów. Ponadto potrafisz wróżyć z fusów. Tzn z imei.

    Na szczęście nie jestem policjantem ale kilka razy byłem spisywany i
    zawsze telefon sprawdzany był po kodzie zamiast dodatkowo porównać z
    tym pod baterią. Widocznie takie mają procedury.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-12-26 10:59:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 26 Dec 2014 00:22:49 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    >Pieprzysz jak potłuczony. Właśnie kiedyś, 8 - 10 lat temu imei mogłeś
    >zmienić prostym programikiem w praktycznie każdym telefonie, ale to się
    >niestety lub stety dla złodziei zmieniło. Powiadasz, że zmiana imeia to
    >prosta rzecz? To zmień proszę w iPhonie lub galaxy5, no proszę zmień.
    >Nie masz chłopie pojęcia o czym piszesz. Ile imei w życiu zmieniłeś? Pochwal
    >się, zadziw mnie ;)

    Ja mam tel z androidem i mogę sobie sam zmienić imei, raz przy
    wgrywaniu softa jak uwaliłem tela to musiałem też poprawne imei
    wgrywać.
    Zresztą kiedyś wcale nie było to proste, chyba że ktoś boxa posiadał.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-12-26 15:25:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "dizel"

    Mi się zdarzyło kilka razy że mnie policja spisała przy zwykłej
    kontroli i z telefonu imei spisal po kodzie z telefonu,i tyle że jak
    ktoś jest sprytny to może to systemowo zmienić , więc sprawdzanie
    przez *#06# nic nie daje.
    Wystarzczyło by żeby porównywali numer na naklejce pod baterią
    telefonu z tym w systemie pod *#06# i by była prosta sprawa. Bo jak
    ktoś nie ma naklejki z imei na telefonie to od razu podejrzane, to
    samo jeśli ten numer jest inny niż w telefonie systemowy.
    Ale pewnie dla większości policjantów w naszym kraju to za trudne do
    zrobienia.
    ---
    1. Nic mi nie wiadomo by policja miała uprawnienie do kontrolowania
    telefonów
    2. Identyfikatorem urządzenia jest numer seryjny a nie IMEI

  • 25. Data: 2014-12-26 15:26:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "dizel"

> [...]
    >Musisz gościowi wyłączyć telefon i wyjąć baterię.

    No właśnie przez *#06# i potem przez wyjęcie baterii, a sprawdzają
    To by musieli go rozkręcić :-)

  • 26. Data: 2014-12-26 15:27:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]
    > prosta rzecz? To zmień proszę w iPhonie lub galaxy5, no proszę zmień.
    > Nie masz chłopie pojęcia o czym piszesz. Ile imei w życiu zmieniłeś?

    Nawet nigdy nie probowałem. Natomiast widziałem wiele telefonów ze
    zmienionym.
    ---
    Współczesnych ?

  • 27. Data: 2014-12-26 15:30:07
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dizel" napisał:

    > Ja mam tel z androidem i mogę sobie sam zmienić imei, raz przy
    > wgrywaniu softa jak uwaliłem tela to musiałem też poprawne imei
    > wgrywać.

    Uwaliłeś telefon przy wgrywaniu softu, a chcesz się porwać na zmianę
    oryginalnego imeia? Naprawdę?

    > Zresztą kiedyś wcale nie było to proste, chyba że ktoś boxa posiadał.

    Przypomnę, bo chyba zbyt młody jesteś, albo niedokładnie czytasz. Kiedyś
    imei się zmieniało prostym programikiem, Freią, Nokia toolem czy setoolem,
    bez konieczności posiadania boxa, bo wtedy kolego - boxy jeszcze nie
    istniały.

  • 28. Data: 2014-12-26 16:33:05
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 26 Dec 2014 15:30:07 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    >Uwaliłeś telefon przy wgrywaniu softu, a chcesz się porwać na zmianę
    >oryginalnego imeia? Naprawdę?

    Nie bądź taki mądry bo cię Ruscy na komputer przerobią.

    Akurat taki mam telefon że można dużo w nim pozmieniać.

    Uwaliłem ale postawiłem z powrotem.

    http://forum.android.com.pl/f277/powra-t-z-gen2-do-g
    en1-przywracanie-imei-fix-freeze-phone-64858/
    zmiana imei jest pod II

> [...]
    >imei się zmieniało prostym programikiem, Freią, Nokia toolem czy setoolem,
    >bez konieczności posiadania boxa, bo wtedy kolego - boxy jeszcze nie

    To musiało być bardzo bardzo dawno.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2014-12-26 19:25:01
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 10:57, dizel pisze:

    > Na szczęście nie jestem policjantem ale kilka razy byłem spisywany i
    > zawsze telefon sprawdzany był po kodzie zamiast dodatkowo porównać z
    > tym pod baterią. Widocznie takie mają procedury.

    pt: "nie dajcie sie nagrać" ;)

    --
    @foe_pl

  • 30. Data: 2014-12-26 23:26:59