  • 31. Data: 2014-12-26 23:32:42
    Temat: Re: Blokada po IMEI
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 08:50, Tomek pisze:

    > Ja nie muszę NIC udowadniać, ja tylko pytałem, skąd masz tę wiedzę.
    > Swoją teorią zaprzeczyłeś, jakoby kradzione pozostawały w kraju. A to
    > bzdura przecież.

    Nie musisz, ale mogłeś i tę okazję straciłeś, wiarygodność też.

    > To skąd pewność, że ich tam nie zablokują?

    > Nie widzę związku.

    A ja widzę związek. Telefony kradzione w jednym kraju pracowały
    nie zablokowane w innym. Oba kraje są w UE.

    > Dalej nie rozumiesz. Albo udajesz. To TY zapewniłeś, że ich nie
    > zablokują i powinieneś wskazać źródło swoich informacji.
    > Jeśli nie posiadasz - skończ pieprzyć farmazony.

    Trollowi które nie potrafi napisać dlaczego tylko ogranicza
    się do chamskiej zagrywki z podważaniem zdania rozmówcy niczego
    nie muszę. Normalnym ludziom przykłady niedziałania już
    podałem. Więc skończ pieprzyć farmazony a zacznij pisać
    konkrety potwierdzające co piszesz lub spadaj na drzewo.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-12-27 20:09:43
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dizel" napisał:

    > Nie bądź taki mądry bo cię Ruscy na komputer przerobią.
    > Akurat taki mam telefon że można dużo w nim pozmieniać.
    > Uwaliłem ale postawiłem z powrotem.
    > http://forum.android.com.pl/f277/powra-t-z-gen2-do-g
    en1-przywracanie-imei-fix-freeze-phone-64858/
    > zmiana imei jest pod II

    Czy widzisz różnicę między zmianą oryginalnego imei (tak żeby później
    działał zasięg) na inny a jego przywróceniem? Raczej nie.

  • 33. Data: 2014-12-27 22:30:02
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 27 Dec 2014 20:09:43 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    en1-przywracanie-imei-fix-freeze-phone-64858/

    >Czy widzisz różnicę między zmianą oryginalnego imei (tak żeby później
    >działał zasięg) na inny a jego przywróceniem? Raczej nie.

    Widze, widze, akurat z tego tutoriala mogę sobie dowolny imei
    wprowadzić. Przy wprowadzaniu poprawnego musiałem sięgnąć do
    oryginalnego pudełka od telefonu żeby był taki jak potrzeba.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2014-12-28 22:17:48
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
    > No właśnie przez *#06# i potem przez wyjęcie baterii, a sprawdzają
    > tylko po kodzie. O to mi chodziło.

    nie kazdy zyczy sobie zeby mu na ulicy bez powodu w telefonie grzebali,
    zwlaszcza sprzetowo, bo w sofcie grzebac przeciez i tak nie pozwole

    --
    http://db.org.pl/