  • 11. Data: 2011-12-15 08:44:25
    Temat: Re: Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jeżeli jesteś z zach-pom to mógłbym ci pomóc :)

    Mnie? :P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 12. Data: 2011-12-15 11:06:27
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-12-15 09:29, Nex@pl pisze:
    > I vice versa ;-) Nie trzeba wcale wylutowywac kości. :P

    I tak i nie. W IBM A22m miałem problem z odczytem, udało się po
    wylutowaniu. ;) Wylutowanie to 1 minuta, potem oczyszczenie, pasta,
    układ na płytke, lutownica, kolejne 5 minut, razem z grzaniem
    lutownicy... Czasowo prawie to samo, a problemow mniej. No chyba, że
    brak sprzętu...

  • 13. Data: 2011-12-15 16:21:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Dobre kleszcze albo adapter to też fajne rozwiązanie.

  • 14. Data: 2011-12-15 16:22:10
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Wątkodawcy ;-)

  • 15. Data: 2011-12-15 17:30:50
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-12-2011 o 09:28:38 Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał(a):

    > Jeżeli jesteś z zach-pom to mógłbym ci pomóc

    Dzięki za dobrą wolę :) Jesteś spoko gość!

    Niestety laptop jest w UK, ja jestem w Małopolsce, ale pochodzę z woj.
    zachodniopomorskiego :D

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 16. Data: 2011-12-16 11:57:50
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-12-15 18:30, Piotr M pisze:
> [...]

    > Dzięki za dobrą wolę :) Jesteś spoko gość!
    >
    > Niestety laptop jest w UK, ja jestem w Małopolsce, ale pochodzę z woj.

    :D To się nazywa globalizacja ;-)

    Interfejs do ściągnięcia hasła to koszt kilku diód zenera i rezystorów.
    Schemat masz w podanym sodoityourself.