  • Data: 2010-11-05 08:39:17
    Temat: Re: Bliskie spotkanie z puszką, sąd - ktoś przerabiał?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 09:32, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Dlaczego zaraz tak niekulturalnie?
    >
    > Nie wiem jak to działa, pierwszy hit z
    google:http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20100822/AUTO/200859078

    Mozesz jeszcze zglosic zdalnie np. w PZU przez http://tnij.org/pizetjuzgloszenie

    Jesli zaklikasz komunikacyjne z polisy sprawcy, to pojawi sie:

    "Prosimy kontynuować rejestrację, jeśli Sprawca jest ubezpieczony w
    PZU SA lub zakład ubezpieczający Sprawcę nie jest znany. W przeciwnym
    razie prosimy zgłosić się do firmy ubezpieczeniowej Sprawcy."

    WS