  • Data: 2010-11-05 18:45:13
    Temat: Re: Bliskie spotkanie z puszką, sąd - ktoś przerabiał?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 17:37, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Jeszcze si chyba nie zdarzy o trafienie w moto gdzie sprawca jest "winny"
    > Mia em lepszego policjanta-jak si nie dogadamy to przywali mandat i
    > facet od razu zmi k :-)

    Widzisz Tomku, rozchodzi się oto iż pan dostał propozycję mandatu 450
    PLN ale nie chciał go...

    No zobaczymy - dane gościa są. Trzeba było trochę poboksować się z
    paniami na Waliców bo się zapierały, że skoro mandatu nie dostał to
    nie mam prawa prosić o jego dane i to wcale nie jest sprawca tylko
    uczestnik zdarzenia/świadek.

    --
    Artur
    ZZR 1200