-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
Date: Sun, 26 Nov 2017 10:39:31 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <ove24m$21h$1@node2.news.atman.pl>
References: <5a1992e5$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<ovcrpo$v5h$2@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 176.115.87.165
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1511689175 2097 176.115.87.165 (26 Nov 2017 09:39:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Nov 2017 09:39:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <f...@g...com>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619728
[ ukryj nagłówki ]On 11/26/2017 12:40 AM, s...@g...com wrote:
>> Skąd parafina wie jaki wysoki jest stan paliwa?
> Moze jest tak ze parafina sie wytraca przy sciankach baku. Tam gdzie temperatura
niższa. Ona sama dosyc dobrze izoluje więc jak bak pełny to centrum zbiornika ma
szanse byc nadal ciekłe.
> Taka to prosta "inteligencja" parafiny.
Widzialem gdzieś test paliwa na youtubie. Wlewali diesla do akwariów,
dośc duzych i obserwowali przy -40. Robiło się mętne w całej objętosci
po paru h. Jestem ciekaw mechanizmu ponieważ z "wytrącaniem parafiny"
dzielnie walczył znajmy taksówkarz na osiedlu. Co było o tyle
interesujące że ja tez miałem diesla, tankowalem na tej samej stacji i
najzwyczajniej wsiadałem i odpalalem na dwa obroty rozrusznika przy -25.
Wydawalo mi się że do paliwa dodaje się masę chemii od dziesiątków lat
która temu zapobiega.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 14:14 Twardy
- 27.11.17 16:49 Marek
- 27.11.17 17:07 J.F.
- 27.11.17 17:11 J.F.
- 27.11.17 20:38 Sebastian Biały
- 27.11.17 20:52 J.F.
- 27.11.17 23:11 T.
- 27.11.17 23:15 T.
- 28.11.17 08:29 Marek
- 28.11.17 08:39 Marek
- 28.11.17 11:41 s...@g...com
- 28.11.17 18:36 J.F.
- 28.11.17 20:54 Axel
- 29.11.17 08:20 p...@g...com
- 29.11.17 11:46 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe