-
X-Received: by 10.31.61.142 with SMTP id k136mr3008232vka.5.1511653209206; Sat, 25
Nov 2017 15:40:09 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.61.142 with SMTP id k136mr3008232vka.5.1511653209206; Sat, 25
Nov 2017 15:40:09 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!g35no908723qtk.1!news-out.google.com!v55ni1631qt
c.0!nntp.google.com!m31no907879qtf.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 25 Nov 2017 15:40:08 -0800 (PST)
In-Reply-To: <ovcrpo$v5h$2@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
References: <5a1992e5$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<ovcrpo$v5h$2@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
From: s...@g...com
Injection-Date: Sat, 25 Nov 2017 23:40:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 2161810674
X-Received-Bytes: 1942
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619710
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 25 listopada 2017 23:45:13 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> On 11/25/2017 4:57 PM, Twardy wrote:
> > stan paliwa w baku był odpowiednio wysoki. Wtedy mniejsza szansa na to,
> > by wytrąciła się parafina
>
> Skąd parafina wie jaki wysoki jest stan paliwa?
Moze jest tak ze parafina sie wytraca przy sciankach baku. Tam gdzie temperatura
niższa. Ona sama dosyc dobrze izoluje więc jak bak pełny to centrum zbiornika ma
szanse byc nadal ciekłe.
Taka to prosta "inteligencja" parafiny.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 07:20 Twardy
- 26.11.17 07:20 Twardy
- 26.11.17 10:34 Sebastian Biały
- 26.11.17 10:39 Sebastian Biały
- 26.11.17 14:14 Twardy
- 27.11.17 16:49 Marek
- 27.11.17 17:07 J.F.
- 27.11.17 17:11 J.F.
- 27.11.17 20:38 Sebastian Biały
- 27.11.17 20:52 J.F.
- 27.11.17 23:11 T.
- 27.11.17 23:15 T.
- 28.11.17 08:29 Marek
- 28.11.17 08:39 Marek
- 28.11.17 11:41 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?