eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingBlad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow › Re: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Date: Mon, 12 Mar 2012 12:06:05 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <jjklat$pq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@4...com>
    <4317686.383.1330680028331.JavaMail.geo-discussion-forums@vbas10>
    <jj23m2$c16$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.34.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1331550365 826 195.182.34.201 (12 Mar 2012 11:06:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Mar 2012 11:06:05 +0000 (UTC)
    X-User: pkierski
    In-Reply-To: <4...@i...googlegroups.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.27) Gecko/20120216
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.19
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:196066
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-12 10:45, j...@...com pisze:
    > On 5 Mar, 11:14, " M.M."<m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    >> Roman W<b...@g...pl> napisał(a):
    >>
    >> Przy systemach zwiazanych bezposrednio z ludzkim zyciem pracowalem, ale
    >> nie jako programista, ani nawet informatyk i wiem co sie dzialo... Jako
    >> informatyk pracowalem przy systemach ktore zabic nie mogly, ale wybic
    >> zeby albo zlamac reke jak najbardziej tak. Nikt sie tym nie przejmowal.
    >> Termin sie zbliza, trzeba zainstalowac, co z tego ze jeszcze jest
    >> niedokonczone. Czyli byla instalacja czegos o czym z gory wiedziano ze
    >> moze byc niebezpieczne.
    >>
    >
    > Z kilku informacji medialnych, ktore do mnie dotarly o Airbusie
    > Brazylia-Paryż, wynika ze rowniez oprogramowanei zawiodlo, jakby nie
    > dalo sie obejsc awarii (oblodzenia) czujnika Pito inaczej jak
    > resetujac komputer. Gdyby tak bylo, to fatalny blad projektowy.
    > Zastrzegam, oczywiscie nie wiem wszystkiego a nawet bardzo niewiele.

    W wypadku na Okęciu w 1993 (wyjechanie za pas)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Lufthan
    sa_2904
    też "pomógł" system: jedno z kół ślizgało się (lądowanie na mokrym
    pasie przy silnym wietrze) i system uznał, że nie można rozpocząć
    hamowania, bo nie wszystkie koła są na pasie. Choć to oczywiście nie
    była jedyna przyczyna (jak to zwykle w takich wypadkach).

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: