  • Data: 2014-05-06 23:00:42
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Mnie też. Twoja. :P

    Która?

    > Zazwyczaj to jest jednak tak, że mandat dostaje się słusznie.

    A ktos to neguje?

    > Tylko
    > niektórzy niestety nie mają jaj żeby się przyznać do tego, że
    > notorycznie łamią przepisy -- z wielu przeróżnych powodów. Więc sobie
    > znajdują wymówki. A to radar źle działa, a to słońce go oślepiło, a to
    > znaku brakowało, a to znak drzewo zasłaniało, etc. :>

    Skoro zazwyczaj jmandat jest słuszny to zdaje się sam przyznajesz, ze sa
    sytuacje w ktorych nie trzeba miec jaj zeby sie przyznawać, bo mandat jest
    niesłuszny...
    Zreszta - wybacz ale moze jednak merytorycznie odniesiesz sie do tego co
    juz sie dowiedzielismy o rapidzie poczynajac od procesu homologacji.
    Moze, skoro tak wszystko wiesz, to wyjasnisz pewne kwestie bo niestety GUM
    nie potrafi tego zrobic... A to w koncu ich homologacja...

    > Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy błyski, które
    > dostałem jadąc przepisowo -- i się jakoś doczekać nie mogę. :P

    Może kalibrowali urządzenie? A moze zmierzyli coś innego?