eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBiling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna? › Re: Biling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna?
    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Biling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna?
    Date: Thu, 22 Mar 2012 20:25:12 +0100

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    > Poza art 171 oczywiscie.

    "Operator publicznej sieci telefonicznej zapewnia użytkownikom końcowym
    możliwość prezentacji identyfikacji zakończenia sieci, z którego inicjowane
    jest
    połączenie, zwanej dalej "prezentacją identyfikacji linii wywołującej",
    przed
    dokonaniem połączenia."

    No to jeśli naciągniemy, że billing/rejestr połączeń łapie się do
    "prezentacji identyfikacji linii wywołującej przed dokonaniem połączenia",
    to wyjdzie że Plej łamie prawo nadgorliwie ukrywając wszystkie numery jak
    leci.