  • Data: 2010-07-30 09:41:45
    Temat: Re: Bielsko-Biała > Świnoujście
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -czy jest jakaś lepsza opcja

    Tak, przez Włochy ;-))). Żart oczywiście ;-)

    > -czy nadkładając te 150-200 km rzeczywiście zyskam na
    > komforcie/czasie

    Nie nadkładasz 150-200, a jedynie ok. 80 km. Na czasie,
    komforcie, a przede wszystkim bezpieczeństwie zyskujesz
    bezapelacyjnie, na dodatek nie łamiąc przepisów :-). Weź
    jeszcze pod uwagę że jedziesz do Świnoujścia, więc możesz
    pojechać bezpośrednio od strony Ahlbecku, od strony
    niemieckiej. Wtedy w ogóle nie wjeżdżasz do Polski w
    Kołbaskowie, a potem unikasz promu, na którym możesz stracić
    kupę czasu, zwłaszcza teraz, latem :-)

    > -czy niemiecka policja trzepie polskie auta na wjeździe
    > "dla zasady" (media
    > coś takiego klepały z pół roku temu)

    Przez wszystkie moje przejazdy tą drogą widziałem może ze
    dwa razy policję :-). I nigdy nie haltowali... Do tego masz
    doskonałe, czyste parkingi, gdzie możesz odpocząć i coś
    przetrącić ;-)

    > -czy płacę coś po niemieckiej stronie za przejazd
    > autostradą ?

    Nic nie płacisz.
    Reasumując: ja ze Szczecina na południe raczej nigdy nie
    pojadę polskimi drogami, bo to loteria :-). I Tobie radzę to
    samo, a czy skorzystasz to już Twoja sprawa.
    Pozdr.