eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Fri, 7 May 2010 11:10:15 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <hs0ou8$1gd$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hroon3$8a3$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hrrojh$4hb$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hrudc3$4sp$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273227016 1549 194.80.173.254 (7 May 2010 10:10:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 May 2010 10:10:16 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <h...@p...onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278078
    [ ukryj nagłówki ]

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:hru0nm.5ao.0@poczta.onet.pl...

    > Napisales ze wiekszy silnik bez turbo bedzie mial drozsze swiece
    > i drozszy rozrzad - taka argumentacja jest bez sensu, bo czesci
    > takie jak swiece czy pasek rozrzadu kosztuja grosze w porownaniu
    > do robocizny za ktora placisz mechanikowi. Jesli dostep do swiec
    > i rozrzadu masz utrudniony bo jest zablokowany przez turbine
    > na wlocie ktora napedzana jest spalinami z wylotu i trzeba to rozebrac
    > wszystko aby sie dostac do swiec i paska rozrzadu to placisz wiecej
    > za robocizne niz w analogicznie wiekszym silniku bez turbo gdzie
    > dostep do wszystkiego jest latwiejszy :-)

    Nie mam nic zablokowanego przez turbine na wlocie, jest z boku za silnikiem
    praktycznie.

    Mam wrazenie, ze w przeciwienstwie do mnie jezdzacego juz kilkoma mocnymi
    samochodami N/A, ty zadnego turbo nie miales..



    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: