eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    Organization: media
    Message-ID: <s...@d...media-lab.com.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Date: 03 May 2010 12:17:28 GMT
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 83.3.137.42
    X-Trace: 1272889048 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19182 83.3.137.42:52880
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277077
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 03.05.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bdeb704$1@news.home.net.pl...
    >> kamil wrote:
    >>
    >>> Znaczy nie umiesz jezdzic z turbo po prostu, mnie lag nigdy nie
    >>> przeszkadzaz.
    >>
    >> Do wszystkiego się można przyzwyczaić. ;)
    >
    > Otóż to... Ja się nie chciałem przyzwyczajać i kupiłem auto
    > z większym silnikiem dużej mocy bez żadnego turbo... :-)
    >
    > Trzeba sobie uzmyslowic, ze turbo to jednak proteza...
    > Proteza aby wycisnac wiecej koni z malego silniczka.

    I to w dość wąskim zakresie, ale bardziej użytecznym.
    Samo turbo jakby tak podsumować, to jest hamulec dla spalin i
    zwężka na dolocie w jeździe równej, gdzie nie trzeba mocy ani
    momentu, a jednak musimy ją zasilać. Kosztem tego mamy w pewnym
    wąskim zakresie kopa i kolejny dość zawodny element do serwisowania.
    Ja dziękuję, wolę więcej litrów.

    --
    "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
    Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: