  • Data: 2009-01-18 22:21:14
    Temat: Re: Biedronka nowy MVNO
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 23:15:06 +0100, dizel napisał(a):

    > Sugerowałem się tym artykułem, być może źle go zrozumiałem:
    > http://news.pasjagsm.pl/tubiedronka-nowa-marka-w-por
    tfolio-ptc-mozna-przenosic-numery-od-innych-operator
    ow--5382.html

    A widzisz.. wychodzi, że masz jednak rację, przepraszam. Ja (i zapewne parę
    osób) zasugerowało się terminem MVNO.
    Tymczasem regulamin jebierdronki mówi wyraźnie:
    "Regulamin niniejszy (zwany dalej ,,Regulaminem") określa zakres i warunki
    świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w Usłudze tuBiedronka przez Polską
    Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 181,
    02-222 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd
    Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
    Sądowego, pod numerem KRS 29159, z kapitałem zakładowym 471 mln złotych,
    REGON 011417295, NIP 526-10-40-567, zwaną dalej "Operatorem".

    oraz JMD nie ma na liście MVNO:
    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/13/52/13523/Lista_MVN
    O_18_11_2008.pdf

    tyle, ze raczej nie oczekuj przyjecia reklamacji na jebiedronkę w salonie
    Ery, tak samo jak raczej nie oczekuj przyjęcia reklamacji na Heyah.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,