  • Data: 2009-01-19 06:14:46
    Temat: Re: Biedronka nowy MVNO
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek pisze:

    > Wiem o tym. Kupują "w hurcie" od Ery minuty a zasady i stawki to ustala
    > "biedronka" tak aby coś jeszcze z tego mieć, bo wątpię aby Era to ustalała.
    >
    > Analogiczna sytuacja jak przy Polsat mobile, Mobilking, Mbank mobile i
    > innych.

    Nie do konca przeczytaj regulamin kto jest operatorem poszczegolnych
    brandow. jeBiednroce jest blizej do Heyah niz do MK a Polsat to akurat
    jest najbadziej rzeczywisty ze wszystkich nawet HLR maja wlasny.

    Przeczytaj fragmenty i zobacz KTO JEST OPERATOREM SIECI
    szczegolnie Heyah jakos dziwnie wyglada przy jebiednronce

    Biedronka:
    Regulamin niniejszy (zwany dalej ,,Regulaminem") określa zakres i warunki
    świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w Usłudze tuBiedronka przez Polską
    Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie
    181, 02-222 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
    przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy
    Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 29159, z kapitałem
    zakładowym 471 mln złotych, REGON 011417295, NIP 526-10-40-567, zwaną
    dalej "Operatorem".

    Heyah:
    Regulamin określa zakres i warunki świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
    w Usłudze Heyah przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o.

    Mobilking
    1.1. Mobile Entertainment Company Sp.
    z o.o. mająca siedzibę przy ul.
    Młynarskiej 8/12, 01-194 w