  • Data: 2009-01-18 20:13:02
    Temat: Re: Biedronka nowy MVNO
    Od: dizel <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Jan 2009 16:47:08 +0100, M <m...@o...pl> wrote:

    >Chce mi się krzyczeć: Simplusie, toniemy, raataatuuj przed biedronką!!!
    >Już słyszę odpowiedź Plusa na moje wołanie: Nie przejmuj sie
    >Simplusowcu, toniesz w towarzystwie samych swoich w temperaturze 36.6:)

    Nie tak prędko, działa już strona http://www.tubiedronka.pl/ i nie
    jest tak kolorowo:
    1. rozliczanie co 15 sekund
    2. po zablokowaniu konta na wychodzące kasa przepada
    3. minuta do play 0,68 gr
    4. 0,33gr do wszystkich prócz play to promocja do końca czerwca potem
    stawka 0,45 gr.
    Nieźle to sobie era wykombinowała, nie mogli dać tego jako nowa taryfa
    w taktak:)
    Czyli na obniżki nie ma co bardzo liczyć na razie więc albo mobilking
    albo play:)