  • Data: 2011-07-02 22:37:14
    Temat: Re: Biały Bór - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-02 17:33:12 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Czyli hasać stówą pod oknami szkoły,

    Nie, to twoja koncepcja. Napisałem coś innego.
    :-)

    > co by gówniarstwo przez okno podczas lekcji geografii dokładnie
    > widziała jak rozchlapuje się człowiek wbiegający na pasy :)

    Co? Na lekcji w oknach wiszą i gapią się na jezdnię? Toż to nie szkoła,
    a lupanar jaki...

    > Słusznie :)

    IMO tak, ale świat idzie w kierunku: Polecimy Kononowiczem I Zakażemy
    Wszystkiego, Wszędzie Postawimy Radary, Zakazy, Słupki, Łańcuchy,
    Bariery I Garby, Zamiast Uczyć...

    > Ni "egzekwować" przepisów w takim miejscu.

    Znowu - twój pomysł. Niczego takiego nie napisałem.

    > Stanąć pod znakiem koniec zabudowanego w lesie i chronić drzewa :)

    Nie. Uczyć szczylutników, że jeśi wbiegną na jezdnię, to prawdopodobnie
    nie dobiegną.
    Jeśli wsadzą palce do kontaktu, to po odtańczeniu breakedance już ńie
    wsadzą niczego i nikomu.
    Coś jak z Eskimosami, (tfu! to teraz zakazane tak samo jak nazywanie
    Cyganów Cyganami czy Murzynów Murzynami) coś jak z Innuitami - uczą swe
    dzieci w pierwszym rzędzie, że żółtego śniegu się nie je. I to działa...

    Bydlę