  • 51. Data: 2009-02-12 10:57:41
    Temat: Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    http://www.mapa.uke.gov.pl/

    --
    ŁT

  • 52. Data: 2009-02-12 11:06:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > http://www.mapa.uke.gov.pl/

    Ale to nie jest *ta* mapa.

    M.

  • 53. Data: 2009-02-12 11:33:45
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Ale to nie jest *ta* mapa.

    Wiem, ale podałem link, bo temat zbliżony.

    --
    ŁT

  • 54. Data: 2009-02-17 22:04:38
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    APR <n...@o...pl> napisał(a):

    > Proponuje dokladnie przeczytac np. ponizsza uchwale Zarzadu
    > Wojewodztwa Malopolskiego:

    http://www.wrotamalopolski.pl/root_bip/bip_w_malopol
    sce/root_um/podmiotowe/zar
    > ad/uchwaly/2007/6194
    > Tak samo bedzie z innymi sieciami wojewodzkimi.
    > I teraz pytanie, czy TPSA ma taki gest ze inwestuje w siec 160 mln zl.
    > i pozniej ooda tą siec innym opreatorom?
    > Troche logiki.
    > AA

    A jednak brak kompentacji a nawet glupota a nie celowe dzilanie :-)

  • 55. Data: 2009-02-17 22:04:42
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    APR <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > I teraz pytanie, czy TPSA ma taki gest ze inwestuje w siec 160 mln zl.
    > i pozniej ooda tą siec innym opreatorom?

    A jednak brak kompentacji a nawet glupota a nie celowe dzialanie :-)

  • 56. Data: 2009-03-06 16:37:48
    Od: andzio <a...@w...pl>

    andzio pisze:

    > Na chwile obecna jedno jest pewne - dzialanie 8.4 projektu POIG jest
    > projektem widmo! Ostatnio na lamach jakiejs gazety czytalem artykul ze
    > mali ISP nie potrafia wykorzystac srodkow UE - powiedzcie wiec nam jak
    > mamy to zrobic skoro te programy to buble prawne?

    Jako że czekanie do maja aż ruszy nabór z nowymi kryteriami jest deczko
    uciążliwe to jest propozycja ze strony MSWIA by pomoóc niecierpliwym.

    http://www.wwpwp.gov.pl/index.php?params[section_id]
    =3&params[category_id]=8&params[id]=640

    Przypominam dla tych którzy jeszcze nie wiedzą, że działania iNET group
    przyniosły zamierzony efekt i kryteria na 8.4 zostają tworzone na nowo.
    Miejmy nadzieje że tym razem wszystko będzie ok. Narazie ISP w woj.
    małopolskim mają szansę na pchnięcie inwestycji jeszcze w tym roku.
    Zapewne reszta woj. jeszcze przed majem też dostanie taką szansę.

    ps. jednak opłaca się "próbować zmieniać świat na lepsze" :)
    pozdrawiam;

    --
    Andrzej Banach