    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??
    Date: Thu, 29 Jan 2009 15:31:52 +0100

    On Thu, 29 Jan 2009 08:57:00 +0100, daniel <n...@w...pl> wrote:

    >żebyś się wysłowił jeszcze kim dla Ciebie są Ci "urynaklienci", bo dla
    >mnie to słowo ma bardzo pejoratywne zabarwienie.

    dla mnie czysto matematyczne, ten kto płaci miesięcznie mniej jak
    100zl netto

    > Gdybyś pisał unrynanet
    >to pisałbyś o sobie i mi by było wszystko jedno, ale piszesz jak piszesz.

    wystarczy zapytać

    >ja nie wiem czemu do tematu overbookingu podchodzisz w sposób
    >matematyczny.

    pytaleś o zasady, więc je opisałem w sposób czysto matematyczny żeby
    było przejrzyście

    >nijak się mają do rzeczywistości. Warto wspomnieć też, że kiedyś pisałeś
    >że dla Ciebie klient, który ściąga non stop ma włączaną "propozycję
    >zmiany sieci", więc u Ciebie zasada 1/10 nie powinna być odnośnikiem ;p

    jak będę miał łacza dużo to nie będzie mi taki zasysacz przeszkadzał,
    a nawet wymyśle dla niego pakiet ZASYSACZ w stylu "10 megabitów za
    99zł miesięcznie w godzinach 0-8"

    >jeszcze jedno, rozbija mnie Twoja zasada marży 80%.

    czyste łacze (bez kosztów jego odbioru) nie powinno kosztować więcej
    jak 20%, jak dołożymy koszty odbioru to marża wyjdzie mniejsza, mniej
    więcej 65% czyli tyle co u większości (tak wynika z ankiet)

    >chcesz tu się popisać jakąś szczególną wiedzą o CDP? Bo nie rozumiem
    >tego nawiązania poza ostatnią awarią, o której wiemy wszyscy.

    awarii było więcej niż ta ostatnia, opinia innych sieci o CDP również
    jest brana pod uwage

    >Mbitów :D

    co z nimi ?

    >mnie się zdaje że jednak jest kilka "uniwersalnych zasad",

    1.klient na być zadowolony
    2.choćby nie wiadomo jak się starać to i tak część klientów odejdzie
    do, nawet dużo gorszej konkurencji
    3.nawet jeśli odwalisz straszną uryne, to i tak częśc do Ciebie
    przyjdzie

    >jest dostarczanie usługi, z której klient będzie zadowolony i nie będzie
    >"smęcił", że jest źle. Co do tej klientki, to jakoś trudno mi sobie
    >wyobrazić klienta, którego łącze zachowując dobre parametry, odchodzi bo
    >kto inny odebrał telefon - może jeszcze mało widziałem :)

    jakoś ciągle nie ogarniam tego skąd się biorą nowi klienci, co
    powoduje że część klientów odchodzi i generalnie mam dość bawienia się
    w psychologa

    >pytałem o grupę inet. Ale widziałem dziś, że chyba Cię już tam nie ma,
    >co się stało ?

    czytnik news-ów zmieniłem drogi Łotsonie a nie pamiętam hasła do ich
    servera

    >Swoją drogą widzę, że chyba przystępować tam nie warto,
    >skoro zrezygnowałeś ?

    warto warto, dopiero się rozkręcamy, a jak działania Kolegi Daniela z
    Netlogu przyniosą oczekiwany skutek to sporo podziałamy na naszym
    terenie