  • Data: 2009-01-29 15:40:29
    Temat: Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??
    Od: andzio <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    andzio pisze:

    > Na chwile obecna jedno jest pewne - dzialanie 8.4 projektu POIG jest
    > projektem widmo! Ostatnio na lamach jakiejs gazety czytalem artykul ze
    > mali ISP nie potrafia wykorzystac srodkow UE - powiedzcie wiec nam jak
    > mamy to zrobic skoro te programy to buble prawne?

    Uzupelniajac troszke temat nadmienie, ze tylko chyba w Polsce urzednik
    potrafi tak nadinterpretowac odgorne zalecenia.

    W rozporzadzeniu MSWiA podpisanym przez ministra Schetyne, mamy tylko
    jedno zdanko (w dodatku tylko w "Ocenie skutkow regulacji" a nie w
    zaleceniach czy samym rozporzadzeniu) mowiace ze dzieki pomocy:
    "Przedsiebiorcy uzyskaja pomoc publiczna na finansowanie dzialan w
    zakresie dostarczania uslugi szerokopasmowego dostepu Internetu na
    odcinku ostatniej mili w sytuacji, gdy dostarczenie tego rodzaju uslug
    nie jest oplacalne w oparciu o zasady rynkowe."

    A Polski urzednik przeksztalcil to w (nie wiem co wtedy zazywal):
    "Na obszarze objętym projektem nie funkcjonuje ogólnodostępna
    infrastruktura szerokopasmowego dostępu do Internetu (o
    przepustowości min. 2 Mb/s)."

    --
    Andrzej Banach