  • Data: 2011-07-01 14:58:39
    Temat: Re: Bezstresowe wychowanie
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-01 14:52, DoQ pisze:
    > Już ci to wyjaśniano. Jeśli wychowywaniem są wg. ciebie jedynie dwie
    > opcje tj. katowanie albo "róbta co chceta", oznacza to że mogłeś przeżyć
    > w dzieciństwie jakąś traumę.

    Błędne wnioski z palca wyssane bo to nie ja coś chce udowodnić. W mojej
    ocenie mogę tylko przypuszczać że ten 15 latek być może nie był
    wychowywany, być może był źle wychowywany i trzecia opcja jest taka że
    mógł być bity zamiast wychowywania. I nie mam pojęcia jak było w tym
    przypadku więc nie wrzucam na grupę wymyślonych przez siebie urojeń
    chcąc udowodnić nie wiadomo co. Bo nadal nie napisałeś wprost co
    chciałeś przekazać tym linkiem i tematem oraz na jakiej podstawie się
    opierasz poza urojeniami.