  • Data: 2010-08-23 01:00:09
    Temat: Re: Bezstratny repeater lub przedluzacz VGA D-Sub
    Od: vissim <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie będzie pasować. Ten kabel nie przenosi sygnału analogowego, brakuje mu
    > pinów.

    Dlaczego mowisz ze nie bedzie dzialac ? Z karty wychodza mi wszystkie piny
    (24 czy 26). Dokladam ten kabel ktory jak mozesz zauwazyc na zdjeciu z
    poprzedniego postu ma wszystkie piny po obu koncach wiec wychodze z karty
    graficznej ze wszystkimi, kabel przenosi sygnal wszystkimi i dopiero na
    przejsciowce Gigabytowej jest zaledwie 14,czy 16 pinow (DVI-A) i z niej
    wychodzi kabel D-SUB prosto do monitora.

    Chyba ze mowiac nie bedzie dzialac masz na mysli to ze kabel o ktorym
    wspomnialem ma 24 styki ale tylko na zlaczkach, bo jak napisales, cyt. "Ten
    kabel nie przenosi sygnalu analogowego, brakuje mu pinow".

    Btw,
    Moge sie mylic wiec poprawcie mnie prosze.