  • Data: 2010-08-22 21:51:42
    Temat: Re: Bezstratny repeater lub przedluzacz VGA D-Sub
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 23:12:35 +0200, vissim napisał(a):

    > To moze ja cos zasugeruje sam sobie :)
    >
    > http://allegro.pl/item1192236481_przedluzacz_dvi_dvi
    _d_profigold_pgm1532_2m.html
    > Przedłużacz DVI (DVI-D) Dual Link Profigold PGM1532 - 2m
    >
    > Cena wysoka bo prawie 200 zł (firma płaci) i opisany jako DVI-D a moja
    > przesjciowka jest tylko DVI-A, ale chyba be bedzie problemu ? Fizycznie
    > przejsciowka Gigabyte DVI-SUB bedzie pasowala z tym kablem i wyjsciem z
    > karty graficznej. Zakladam ze reszta i tez ? :)

    Nie będzie pasować. Ten kabel nie przenosi sygnału analogowego, brakuje mu
    pinów. Jeśli monitor ma wejście cyfrowe DVI, to kup odpowiednio długi kabel
    DVI (wersja D lub I). Jeśli monitor ma tylko wejście analogowe, to kup
    odpowiednio długi kabel VGA jeśli chcesz podłączyć do wyjścia VGA karty,
    lub kabel DVI - VGA, jeśli chcesz podłączyć do wyjścia DVI-I (lub A).
    Raczej nie baw się w przedłużanie i przejściówki - im mniej złącz po drodze
    tym lepiej.

    --
    GLaF